Opnieuw begonnen

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Quad405
Berichten: 1
Lid geworden op: za 18 mar 2017, 6:28

Opnieuw begonnen

Bericht door Quad405 »

Hoi ik ben 50 jaar en woon in het Zeeuws Vlaanderen , en ik werk Belgie als hydroliekmonteur .Na 15 jaar zonder fatsoenlijke geluid gezeten , ben ik opnieuw begonnen met het draadtje op te pikken .Toen de kinderen kwamen heb ik de boel verkocht ( Sony ES X777 , Krell ,BW 802 )
Ik heb vorige week een Quad setje kunnen kopen (405/33/fm33) van de eerste eigenaar , in nieuw staat.
Daar wil ik de BW 602 bij hebben op stands .Dus het begin is er ........
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Opnieuw begonnen

Bericht door Henkjan »

Goedemorgen! Welkom hier!
Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Re: Opnieuw begonnen

Bericht door SARK »

Ah wat leuk .... weer een junior erbij :mrgreen:
Ga je voor de kant-en-klare oplossing of voor de zelfbouw :?:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Opnieuw begonnen

Bericht door ray5150 »

Namens mij ook welkom.

Ik vond onlangs een hele mooie site met allerlei info over het in goede staat krijgen (en houden) van Quad apparatuur.
http://quadrevisie.nl/quadrevisie.html
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Opnieuw begonnen

Bericht door hannesie »

http://www.dadaelectronics.eu/
Dit adresje is waarschijnlijk wat dichterbij.
Plaats reactie