Hoi ik ben 50 jaar en woon in het Zeeuws Vlaanderen , en ik werk Belgie als hydroliekmonteur .Na 15 jaar zonder fatsoenlijke geluid gezeten , ben ik opnieuw begonnen met het draadtje op te pikken .Toen de kinderen kwamen heb ik de boel verkocht ( Sony ES X777 , Krell ,BW 802 )
Ik heb vorige week een Quad setje kunnen kopen (405/33/fm33) van de eerste eigenaar , in nieuw staat.
Daar wil ik de BW 602 bij hebben op stands .Dus het begin is er ........
Opnieuw begonnen
Moderator: Beheerdersteam
Re: Opnieuw begonnen
Ah wat leuk .... weer een junior erbij
Ga je voor de kant-en-klare oplossing of voor de zelfbouw
Ga je voor de kant-en-klare oplossing of voor de zelfbouw
Re: Opnieuw begonnen
Namens mij ook welkom.
Ik vond onlangs een hele mooie site met allerlei info over het in goede staat krijgen (en houden) van Quad apparatuur.
http://quadrevisie.nl/quadrevisie.html
Ik vond onlangs een hele mooie site met allerlei info over het in goede staat krijgen (en houden) van Quad apparatuur.
http://quadrevisie.nl/quadrevisie.html
Re: Opnieuw begonnen
http://www.dadaelectronics.eu/
Dit adresje is waarschijnlijk wat dichterbij.
Dit adresje is waarschijnlijk wat dichterbij.
