Seas U16RCY/P
Moderator: Beheerdersteam
- Dalojan
- In memoriam †
- Contacteer:
Seas U16RCY/P
Heeft iemand misschien een in Boxsim bruikbare driver file van de Seas U16RCY/P gegevens gemaakt? Als ik daar een kopie van kan krijgen dan kan ik verder met mijn boekenplank speaker project en kijken wat beter gaat werken de Visaton AL130 of de Seas U16RCY/P. Lijkt me een leuke uitdaging.
-
wouter
- Ook commercieel actief
Re: Seas U16RCY/P
Hopelijk kan ik met Satefan een meting maken...
Maar volgens mij heb je hem al gekocht
- Dalojan
- In memoriam †
- Contacteer:
Ik heb hem nog niet gekocht, ik heb een setje speakers met AL130 en 29TFF/W gemaakt (bijna) en ben nu aan het fineren en daarna lakken. Die klinken best goed overigens. Maar ik moet nog een setje maken in dezelfde afmeting voor eigen gebruik, de andere met AL130 zijn voor een kennis.
-
wouter
- Ook commercieel actief
best goed... alsof de AL130 geen bijna legendarische status heeft in grote kringen
Z'n controle bij grotere conusuitslagen en warme sound vond ik altijd prettig.
Heeft Burmester die dingen niet in zijn luidsprekers (gehad)?wouter schreef:best goed... alsof de AL130 geen bijna legendarische status heeft in grote kringen![]()
-
wouter
- Ook commercieel actief
De AL170 als bandpass woofer.
De AL130 is niet zo veel toegepast commercieel. De goedkope W...S serie juist weer wel.
Vaessen uit België had de AL130 icm met een SS tweeter, een soort Visaton Couplet upgrade zoals Strassacker hem ook meteen al verkocht.
De AL130 werd in de Tonfeile Tafal luidspreker gebruikt met een verbouwde WS17E als passief membraan. Een winnend wedstrijd ontwerp.
De AL130 is niet zo veel toegepast commercieel. De goedkope W...S serie juist weer wel.
Vaessen uit België had de AL130 icm met een SS tweeter, een soort Visaton Couplet upgrade zoals Strassacker hem ook meteen al verkocht.
De AL130 werd in de Tonfeile Tafal luidspreker gebruikt met een verbouwde WS17E als passief membraan. Een winnend wedstrijd ontwerp.
Dat kan zeker. Ben van de week even voor de baas naar de overkant van de grote plas, maar daarna kan prima. Ik PB even.wouter schreef:Hopelijk kan ik met Satefan een meting maken...
grt.
Satefan
Laten ze je er daar dan wel in? Met die forumnaam ben je toch wel verdacht.satefan schreef:. Ben van de week even voor de baas naar de overkant van de grote plas,
Ha, ik ben een paar jaar geleden aan de grens in de US teruggestuurd omdat ik niet slechts 'op bezoek' kwam maar daar aan t werk ben. Sindsdien reis ik op een L1A visum en dat levert alleen maar ellende op. Vaak 2e interview etc etc.richard schreef:Laten ze je er daar dan wel in? Met die forumnaam ben je toch wel verdacht.satefan schreef:. Ben van de week even voor de baas naar de overkant van de grote plas,