Even voorstellen
Geplaatst: ma 30 jan 2017, 16:55
Hallo Allemaal,
Mijn naam is Guido en ik ben nieuw hier op het forum. EInd jaren 90 heb ik een viertal speakers gebouwd. In die periode was ik erg enthousiast bezig met hifi. Ging zoveel mogelijk luisteren en las over de laatste innovaties. De speakers die ik destijds heb gebouwd met Focal componenten bevallen nog goed maar ik ben wel eens toe aan wat nieuws. Ook luister ik eigenlijk nooit meer dobly dus ik overweeg om de 5.1 opstelling in te ruilen voor een stereo opstelling. Ik heb een post geplaatste op dit forum in de algemene topic omdat ik overweeg de 4 speakers te laten samensmelten tot 2 nog betere. Ik heb alleen geen ervaring met het berekenen van speakerkisten en filters dus hoop dat jullie me hier mee kunnen helpen.
Groeten,
Guido
Mijn naam is Guido en ik ben nieuw hier op het forum. EInd jaren 90 heb ik een viertal speakers gebouwd. In die periode was ik erg enthousiast bezig met hifi. Ging zoveel mogelijk luisteren en las over de laatste innovaties. De speakers die ik destijds heb gebouwd met Focal componenten bevallen nog goed maar ik ben wel eens toe aan wat nieuws. Ook luister ik eigenlijk nooit meer dobly dus ik overweeg om de 5.1 opstelling in te ruilen voor een stereo opstelling. Ik heb een post geplaatste op dit forum in de algemene topic omdat ik overweeg de 4 speakers te laten samensmelten tot 2 nog betere. Ik heb alleen geen ervaring met het berekenen van speakerkisten en filters dus hoop dat jullie me hier mee kunnen helpen.
Groeten,
Guido