Even voorstellen

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
GuidoE
Berichten: 14
Lid geworden op: ma 30 jan 2017, 15:21

Even voorstellen

Bericht door GuidoE »

Hallo Allemaal,

Mijn naam is Guido en ik ben nieuw hier op het forum. EInd jaren 90 heb ik een viertal speakers gebouwd. In die periode was ik erg enthousiast bezig met hifi. Ging zoveel mogelijk luisteren en las over de laatste innovaties. De speakers die ik destijds heb gebouwd met Focal componenten bevallen nog goed maar ik ben wel eens toe aan wat nieuws. Ook luister ik eigenlijk nooit meer dobly dus ik overweeg om de 5.1 opstelling in te ruilen voor een stereo opstelling. Ik heb een post geplaatste op dit forum in de algemene topic omdat ik overweeg de 4 speakers te laten samensmelten tot 2 nog betere. Ik heb alleen geen ervaring met het berekenen van speakerkisten en filters dus hoop dat jullie me hier mee kunnen helpen.

Groeten,

Guido
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door Henkjan »

Hallo Guido, welkom hier!
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15171
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door Barry2001 »

Welkom Guido! je bent niet de eerste die na enthousiast 5.1 geluid te zijn begonnen weer naar stereo overgaat :relax: Kennis genoeg hier om je op weg te helpen.
Plaats reactie