Getest met isonoe
Moderator: Beheerdersteam
Getest met isonoe
Laatst de system getest met http://www.isonoe.com/ en de ervaringen waren verassend en positief. Alleen de prijs en de interface is een struikelblok. in vergelijk met de Dateq xtc kwam er veel meer dynamiek in alle frequenties en een surplus aan headroom.
We zijn nog steeds aan het zoeken naar een goede preamp..
Re: Getest met isonoe
Ik had nog nooit van dat merk gehoord, ziet er wel netjes uit. De styling doet me denken aan de Urei 1176.
Wat bedoel je met dat de interface een struikelblok is, niet logisch ingedeeld ?
Wat bedoel je met dat de interface een struikelblok is, niet logisch ingedeeld ?
Re: Getest met isonoe
Ja we hebben nu een draaitafels, dj mixer, een pa mixer, diverse echo apparaten en ook nog de befaamde sirene(bliep) generator. Die wil je creatief en muzikaal kunnen bedienen.
Het verhaal gaat dat een Jamaicaan een preamp meegenomen heeft naar Engeland en daar is het apparaat verder ontwikkelt. Nu is er een behoorlijke scene onstaan met dikke vette soundsystems en zelfbouw pre amps en versterkers. Met name de Uk dub heeft een behoorlijke groep liefhebbers in bv Frankrijk. In Amsterdam zit King Shiloh. Wij zijn ons aan het orienteren.
https://youtu.be/7Gr1WH0bUYk
http://www.dub-sonic.com/
Het verhaal gaat dat een Jamaicaan een preamp meegenomen heeft naar Engeland en daar is het apparaat verder ontwikkelt. Nu is er een behoorlijke scene onstaan met dikke vette soundsystems en zelfbouw pre amps en versterkers. Met name de Uk dub heeft een behoorlijke groep liefhebbers in bv Frankrijk. In Amsterdam zit King Shiloh. Wij zijn ons aan het orienteren.
https://youtu.be/7Gr1WH0bUYk
http://www.dub-sonic.com/
Laatst gewijzigd door Tappabee op za 28 jan 2017, 21:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Getest met isonoe
Grappig, ken dit genre PA met bijbehorende mengtafels helemaal niet. Heeft qua looks wel een hoog zelf-knutsel gehalte
Re: Getest met isonoe
Ja er bestaat dus onder de club djees een analoog retro revival. Deze hebben een isolator waar je ongeveer 40db weg kan halen. Bij reggae preamps zit de crossover in de preamp en kun je met kill switches de bas er helemaal uit halen.
Re: Getest met isonoe
In een ver verleden heb ik nog speakers aan King Shiloh geleverd, betrof een testversie kick bins 2x15" B&C voor boven hun scoops.
