Pagina 1 van 1

Reckhorn DSP

Geplaatst: di 17 jan 2017, 17:55
door bas focal m180
Wat vinden wij hiervan.
Heeft iemand heel toevallig ervaring met deze dsp.
Bij het uitkomen van deze dsp koste deze €599,- nu inmiddels €349,-
Is de reckhorn beter dan minidsp 4x10 of een goed alternatief voor een lagere prijs.
Erg kaal van binnen maar dat kan ook een voordeel zijn, less is more.


https://www.reckhorn.com/pages/frequenz ... weiche.php
https://www.reckhorn.com/pages/frequenz ... eitung.php
DSP-6-frontale.jpg
DSP-6%20innen.jpg

Re: Reckhorn DSP

Geplaatst: di 17 jan 2017, 18:18
door ds23man
https://www.reckhorn.com/pages/frequenz ... -dsp-6.php

Zegt eigenlijk al genoeg.

En bovendien is het een dsp met zeer slechte eindtrappen.

Re: Reckhorn DSP

Geplaatst: wo 18 jan 2017, 16:34
door bas focal m180
Eerlijk gezegd haal ik niet eruit wat goed en slecht is.
Bij het versterkerdeel wel, kanaalscheiding van 55db is ronduit slecht.

Re: Reckhorn DSP

Geplaatst: wo 18 jan 2017, 16:38
door wouter
In december was er een actie, kreeg je hem gratis bij 2 S300 subs. Was je 399 verder en kreeg je een DSP B-ware erbij en nog eens 50,- euro cashback als je je (positieve) ervaring met verslag wilde delen op de site. Heb daar even over nagedacht maar die subs waren al een no go, dsp's horen in speakers, niet in losse kastjes ;-)

Re: Reckhorn DSP

Geplaatst: wo 18 jan 2017, 16:40
door ds23man
Ding is zeer beperkt qua instelmogelijkheden. LP, HP en 5 eq's per kanaal. 48Khz samplerate.

Maar dit slaat alles:

0,10 Millisekunden / 34 mm bis 20 Millisekunden / 6,8 Meter. Eingabe in Schritten 0,10 ms

Je kunt je offset alleen maar in stappen van 34mm ( :shock: :shock: :shock: ) instellen.