Waar ik mee bezig ben
Moderator: Beheerdersteam
Waar ik mee bezig ben
Als drivers komen erin
Tweeter Seas Excel T29CF002
Woofer Seas W18NX001
Het gebeurd allemaal oldskool nml decupeerzaag handzaag en schuurpapier geen hoogstaande frezen en verdere gereedschappen
Groet Wim
Tweeter Seas Excel T29CF002
Woofer Seas W18NX001
Het gebeurd allemaal oldskool nml decupeerzaag handzaag en schuurpapier geen hoogstaande frezen en verdere gereedschappen
Groet Wim
Laatst gewijzigd door makaki op wo 11 jan 2017, 11:55, 1 keer totaal gewijzigd.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Waar ik mee bezig ben
Ziet er best netjes uit.
Hoe verzink je de units zonder frees? 2 laagjes MDF met gaten van verschillende diameter?
Edit: Zo'n berg stof zonder frees?
Ook best wel knap 
Edit: Zo'n berg stof zonder frees?
Laatst gewijzigd door pappaleo op wo 11 jan 2017, 12:09, 1 keer totaal gewijzigd.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Waar ik mee bezig ben
Variantje op de jouwe... Of andersom.
Vreselijk mooie speaker... http://www.hifistatement.net/tests/item ... son-astera
Vreselijk mooie speaker... http://www.hifistatement.net/tests/item ... son-astera
Re: Waar ik mee bezig ben
De best units zijn natuurlijk niets zonder optimaal filter (en behuizing), wat meestal het moeilijkste is van een goede luidspreker.Leeuwarden schreef:Units zijn in ieder geval een winning team.
Hoe pak jij dit aan Wim?
Tip voor de behuizing:
zorg er voor dat de ruimte direct achter de drivers (met name de mid/woofer) niet als een buis doorloopt.
Verder ziet de behuizing er erg knap uit
Re: Waar ik mee bezig ben
En die zijn hier ook al eens gebouwd : http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =3&t=17667Leeuwarden schreef:Variantje op de jouwe... Of andersom.
Vreselijk mooie speaker... http://www.hifistatement.net/tests/item ... son-astera
Knap hoor, daar moet je best wel doorzettings vermogen voor hebben, om dat allemaal met de hand te doen.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Waar ik mee bezig ben
Uiteraard!arjank schreef:De best units zijn natuurlijk niets zonder optimaal filter (en behuizing), wat meestal het moeilijkste is van een goede luidspreker.Leeuwarden schreef:Units zijn in ieder geval een winning team.
Hoe pak jij dit aan Wim?
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
