Philips van het padje
Moderator: Beheerdersteam
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Philips van het padje
Opm.: deze discussie is weggehaald uit deze vraagadvertentie voor Philips logo's.
Sjongejonge, ze zijn daar tegenwoordig behoorlijk van het padje:
http://www.philips.nl/c-p/MCM770_12/her ... entontwerp
Sjongejonge, ze zijn daar tegenwoordig behoorlijk van het padje:
http://www.philips.nl/c-p/MCM770_12/her ... entontwerp
Laatst gewijzigd door Marp op zo 25 dec 2016, 18:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: opmerking toegevoegd
Reden: opmerking toegevoegd
Re: Gezocht: 2x Philips logo van Conductor serie luidsprekers
Het zal me ook een fantastisch breed geluidsbeeld geven zoals het opgesteld staat...
Re: Gezocht: 2x Philips logo van Conductor serie luidsprekers
Net zoveel als met dit;pappaleo schreef:Wat is daar mis mee?
http://www.coolbluefanshop.nl/product/6 ... m-hss.html
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Gezocht: 2x Philips logo van Conductor serie luidsprekers
En dan vraag ik me weer af waar je dan het logo'tje plakt.Shadow schreef:Net zoveel als met dit;pappaleo schreef:Wat is daar mis mee?
http://www.coolbluefanshop.nl/product/6 ... m-hss.html
-
Jamesblond
- Berichten: 791
- Lid geworden op: wo 22 apr 2015, 10:55
- Locatie: Arnhem
Re: Gezocht: 2x Philips logo van Conductor serie luidsprekers
Welk frontje?Jamesblond schreef:Onderop het frontje.
-
Jamesblond
- Berichten: 791
- Lid geworden op: wo 22 apr 2015, 10:55
- Locatie: Arnhem
Gezocht: 2x Philips logo van Conductor serie luidsprekers
Onderop de zwarte doekfronten van de speakers.Shadow schreef:Welk frontje?Jamesblond schreef:Onderop het frontje.
-
Jamesblond
- Berichten: 791
- Lid geworden op: wo 22 apr 2015, 10:55
- Locatie: Arnhem
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Philips van het padje
Inderdaad, alleen zie je ze niet met het Hidden Sound System.............
Re: Philips van het padje
Het bedrijf dat die dingen maakt voor Philips heeft ook nog een doos electronenbuizen opgeduikeld...
http://www.philips.nl/c-p/MCD909_12/her ... entontwerp
http://www.philips.nl/c-p/MCD909_12/her ... entontwerp
Re: Philips van het padje
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat dit echt van Philips komt,ray5150 schreef:Het bedrijf dat die dingen maakt voor Philips heeft ook nog een doos electronenbuizen opgeduikeld...![]()
http://www.philips.nl/c-p/MCD909_12/her ... entontwerp
Buizen zijn best leuke dingen, maar dit loopt de spuigaten uitDe buizen zijn analoog en geven hierdoor een geluid dat beter door ons niet-lineaire gehoor kan worden verwerkt. Geluid uit een buis wordt minder vervormd en is beter omdat het helder, warm en levensecht klinkt.
Anne
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: Philips van het padje
Al enige tijd maakt Philips geen audio meer: http://nos.nl/artikel/641193-philips-ve ... eotak.htmlAh!buis schreef:Kan me eigenlijk niet voorstellen dat dit echt van Philips komt
De merknaam Philips mag nog een aantal jaren door de nieuwe eigenaar gebruikt worden.
Re: Philips van het padje
Mijn oom werkt bij Philips, alles behalve medical en nog een paar cashcows gaat eruit 
Re: Philips van het padje
Pure volksmisleiding (F.JansenVintageHarry schreef:Al enige tijd maakt Philips geen audio meer: http://nos.nl/artikel/641193-philips-ve ... eotak.htmlAh!buis schreef:Kan me eigenlijk niet voorstellen dat dit echt van Philips komt
De merknaam Philips mag nog een aantal jaren door de nieuwe eigenaargemisbruikt worden.
Zal het vertrouwen in de geneeskundige spullen van Philips geen goed doen
Anne
Re: Philips van het padje
Klopt, pas nog was op het nieuws dat ook de licht-divisie verkocht is.Shadow schreef:Mijn oom werkt bij Philips, alles behalve medical en nog een paar cashcows gaat eruit
Consumenten electronica zoals televisies en bovengenoemd audio setje is gewoon ingekocht en van een merkje voorzien...
-
Jamesblond
- Berichten: 791
- Lid geworden op: wo 22 apr 2015, 10:55
- Locatie: Arnhem
Re: Philips van het padje
Philips heeft (of had tot een tijdje geleden) een aantal surround / dts receivers op de markt. Aan de binnenkant was dat gewoon een NAD T-serie receiver. Destijds had ik een dvd-speler van NAD, was dezelfde als die Marantz ( = Philips) bouwde en verkocht. Had alleen een ander splash screen bij aanzetten.
-
Jamesblond
- Berichten: 791
- Lid geworden op: wo 22 apr 2015, 10:55
- Locatie: Arnhem
Re: Philips van het padje
Dan ga je je afvragen of dat apparaat van NAD ook gewoon doorverkocht is met een ander frontje... En je (ik, in ieder geval) gaat je afvragen of de NAD niet veel te duur was, aangezien die meer kostte dan de Philips. T-752 omstreeks 2005 iets van €900 of €1000 voor betaald bij Hifi Corner in Grunn.
Re: Philips van het padje
Ach je ziet het in de volle breedte: Bedrijven met een charismatisch directeur sterven uit. Het restant wordt gekannibaliseert door cash tijgers met geen andere visie dan egoïsme. Er komt helaas weinig goeds voor terug.Shadow schreef:Mijn oom werkt bij Philips, alles behalve medical en nog een paar cashcows gaat eruit
-
Jamesblond
- Berichten: 791
- Lid geworden op: wo 22 apr 2015, 10:55
- Locatie: Arnhem
Re: Philips van het padje
Idd. Lijkt een mondiaal maatschappelijk probleem, met z'n oorsprong in het kapitalisme. Ik merk het in de zorg ook. Niet best. Maar goed. Die discussie hoort hier niet thuis, denk ik.
