Even voorstellen inderdaad!
Moderator: Beheerdersteam
Even voorstellen inderdaad!
Van jongs af aan, gefascineerd, door electronicahobby. Ben ook enige jaren radio-tv monteur geweest. Zelfbouwaudio.nl is ideaal om mij verder te verdiepen in deze hobby, met als doel op kort termijn, voor mijn hobbykamer een stereo buizenversterker te bouwen, als bijvoorbeeld de RH85.
Re: Even voorstellen inderdaad!
Je was al een tijdje te zien in de bezoekerslijst.Geen idee wie dat was, dacht ik, hé tante ka is er weer
Mooie dag te voorschijn te komen, dat je er plezier aan mag beleven
Anne
Mooie dag te voorschijn te komen, dat je er plezier aan mag beleven
Anne
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: Even voorstellen inderdaad!
Welkom hier. RH85? Je doet er gelijk een schepje bovenop zie ik
De RH84 heb ik al jaren naar volle tevredenheid spelen in mijn werkkamer.
De RH84 heb ik al jaren naar volle tevredenheid spelen in mijn werkkamer.
