Pagina 1 van 1

Voor al uw frezen en toebehoren

Geplaatst: za 10 dec 2016, 10:34
door ds23man

Re: Voor al uw frezen en toebehoren

Geplaatst: za 10 dec 2016, 10:46
door Barry2001
.it , italiaans? Op de een of andere manier ben je dan altijd 'op je hoede' :mrgreen:

Re: Voor al uw frezen en toebehoren

Geplaatst: za 10 dec 2016, 11:23
door pappaleo
Barry2001 schreef:
.it , italiaans? Op de een of andere manier ben je dan altijd 'op je hoede' :mrgreen:
sh.it ? :D :D

Re: Voor al uw frezen en toebehoren

Geplaatst: za 10 dec 2016, 11:40
door ds23man
Je kan ook hier bestellen, maar een behoorlijk stuk duurder......

Re: Voor al uw frezen en toebehoren

Geplaatst: za 10 dec 2016, 12:07
door ray5150
Barry2001 schreef:
.it , italiaans? Op de een of andere manier ben je dan altijd 'op je hoede' :mrgreen:
Ik denk dat Gerhard tegenwoordig een bepaalde verbondenheid voelt met Italië...

Re: Voor al uw frezen en toebehoren

Geplaatst: za 10 dec 2016, 12:21
door ds23man
Nee hoor, gewone Hollandse zuinigheid. :mrgreen:

Re: Voor al uw frezen en toebehoren

Geplaatst: do 09 feb 2017, 14:02
door Woutertje
http://www.ecotools.nl

goede kwaliteit en lekker uit nederland geleverd

Re: Voor al uw frezen en toebehoren

Geplaatst: do 09 feb 2017, 19:34
door Arno
Woutertje schreef:
http://www.ecotools.nl

goede kwaliteit en lekker uit nederland geleverd
Omdat ik tegenwoordig ook professioneel massaplaat moet zagen, waar zaagbladen nogal onder te lijden hebben :-# , ben ik ook terechtgekomen bij de budgetzagen van Ecotools. En ik moet schoorvoetend toegeven dat het helemaal nog niet zo slecht is.
De geleidingslagertjes op de freesjes zijn wel rommel als je meters moet maken.

Re: Voor al uw frezen en toebehoren

Geplaatst: do 09 feb 2017, 19:49
door FR_Aad
Als ik de freesjes met lagertjes binnenkrijg schroef ik eerst de lagertjes los, smeer wat nagellak op het boutje en draai dan de boel weer vast. Scheelt een hoop tijd. Want die dingen komen best ver als ze loskomen. :mrgreen:

Re: Voor al uw frezen en toebehoren

Geplaatst: do 09 feb 2017, 20:13
door pappaleo
Moeten ze wel recht zitten :relax:

Re: Voor al uw frezen en toebehoren

Geplaatst: do 09 feb 2017, 20:13
door ds23man
FR_Aad schreef:
Als ik de freesjes met lagertjes binnenkrijg schroef ik eerst de lagertjes los, smeer wat nagellak op het boutje en draai dan de boel weer vast. Scheelt een hoop tijd. Want die dingen komen best ver als ze loskomen. :mrgreen:
Je hebt er al eens een uit de decollete van de overbuurvrouw moeten vissen? :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Re: Voor al uw frezen en toebehoren

Geplaatst: do 09 feb 2017, 22:04
door ray5150
Dat zal niet veel schelen, bij mij is er ook wel eens eentje in de tuin meters ver gelanceerd tijdens het frezen... :?
Gelukkig geen gewonden, of andere schade, maar dat had goed mogelijk geweest.

Re: Voor al uw frezen en toebehoren

Geplaatst: za 11 feb 2017, 8:59
door Woutertje
Arno schreef:
Woutertje schreef:
http://www.ecotools.nl

goede kwaliteit en lekker uit nederland geleverd
Omdat ik tegenwoordig ook professioneel massaplaat moet zagen, waar zaagbladen nogal onder te lijden hebben :-# , ben ik ook terechtgekomen bij de budgetzagen van Ecotools. En ik moet schoorvoetend toegeven dat het helemaal nog niet zo slecht is.
De geleidingslagertjes op de freesjes zijn wel rommel als je meters moet maken.
Ik bestel er al enkele jaren omdat de zaagbladen onder andere goedkoper zijn dan mn originele festool te laten slijpen. Gebruik ze op mn invalzaag en afkorter. Laatst een keer een blad van 400mm voor mijn formaatzaag maar die is ook echt gewoon prima. De freesjes moet je idd een beetje met beleid behandelen. In 1 ruk door 18mm wil nog weleens een hoop rook veroorzaken of breuk van je frees.