Pagina 1 van 1
Fineermannetje overleden
Geplaatst: za 15 jul 2006, 18:37
door Henkjan
van Wowly (
hier) vernam ik dat gisterenmiddag na even genoten te hebben van het heerlijke zomerweer onze optimistist pur sang Dennis (op het forum bekend als Fineermannetje) overleden is........................................................
Een groot verlies voor zijn familie, vrienden, en iedereen die hem dierbaar was. een schrale troost is dat door het toch nog snelle heengaan van Dennis hem verdere pijn bespaard is gebleven.
Dennis is nog thuis, de crematie is woensdag, regio raamsdonksveer.
Geplaatst: za 15 jul 2006, 20:07
door dekkersj
Ik wens hierbij zijn familie, vrienden, en iedereen die hem dierbaar is veel sterkte toe met de verwerking.
Groet,
Jacco
Geplaatst: za 15 jul 2006, 20:43
door SSassen
Woorden schieten bij mij tekort om goed te kunnen omschrijven wat ik voel; verslagenheid, onmacht, onbegrip maar vooral verdriet voor degenen die op zo'n korte termijn van Dennis afscheid moeten nemen. Familie, vrienden, kennissen ik wens ze allemaal sterkte toe in de komende tijd met het verwerken van dit vreselijke verlies.
Met innige deelneming,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Geplaatst: za 15 jul 2006, 20:55
door KT88
Damn, ik hoorde pas vanmiddag dat de kanker weer teruggekomen was, en nu is hij er al niet meer...........
Dennis, man, maak een paar mooie speakers daarboven, laat ze zien wat je in dit leven allemaal hebt geleerd!
...en kom dan weer gauw terug in een nieuw leven....
Geplaatst: za 15 jul 2006, 21:18
door vigier
En ik wist nog niet eens zo lang geleden wat er allemaal gebeurd was

Dacht dat alles nu eindelijk goed was.
Voor zijn vrienden en familie heel veel sterkte.
Groeten, Joris
Geplaatst: za 15 jul 2006, 22:52
door Edo
................
Dit is allemaal wel heel snel gegaan.
Ik wens de familie , vrienden en nabestaanden heel veel sterkte toe.
Geplaatst: za 15 jul 2006, 23:14
door Pjotr
Wat er aan de hand was wsit ik wel maar het bericht komt toch als een verpletterende klap aan ....
Wens zijn directe vrienden en familie veel sterkte de komende tijd.
.
Geplaatst: zo 16 jul 2006, 8:39
door audiofreak
Ik heb er geen woorden voor ,behalve dan dat ik ieder die hem een warm hart heeft toegedragen en goed gekend heeft hen veel sterkte toe te wensen.
Geplaatst: zo 16 jul 2006, 9:00
door audiomanics
Ik heb hem nooit gekend. Daar is het nu helaas te laat voor.. Ik had wel begrepen dat het een bijzonder iemand was. Jammer dat hij op zo'n, ondertussen gewone, ziekte overleden is..
Een gemis voor de familie en een ieder die in meer of mindere mate met hem te maken had.
Helaas that's life..... dus moeten we weer verder tot het de beurt aan ons is.....
Dennis, rust in vrede
Kees
Geplaatst: zo 16 jul 2006, 11:26
door rho
De ene keer dat ik hem ontmoet heb was genoeg om te zien wat voor een fantastische kerel het was.
....weet niet meer wat zeggen....

Re: Fineermannetje oveleden
Geplaatst: ma 17 jul 2006, 8:12
door Marp
Dat is vreemd wakker worden, want ik wist niet eens dat Dennis ziek was. Ook mij rest niets anders dan zijn nabestaanden alle sterkte te wensen de
ze nodig hebben bij het verwerken van dit verlies.
Geplaatst: ma 17 jul 2006, 8:57
door Geenius
Ik wens zijn familie , vrienden en nabestaanden heel veel sterkte toe.
Geplaatst: ma 17 jul 2006, 9:08
door mluyben
Ik heb hem nooit ontmoet maar altijd genoten van zijn positieve inzet op het Forum.
Ik las het zaterdag en het heeft me het weekend toch bezig gehouden.....zo jong nog...en zo snel
Ook ik wens zijn familie veel sterkte de komende tijd...
Marcel
Geplaatst: ma 17 jul 2006, 20:43
door richard
Verdrietig dat deze ellendige ziekte weer een slachtoffer heeft gemaakt. Veel sterkte voor de familie en nabestaanden.
Geplaatst: ma 17 jul 2006, 23:44
door Martijn M
Ik ben er erg van geschrokken! Op htforum las ik een aantal topics waarin hij over zijn ziekte sprak. Het laatste dat ik wist was dat alles weer goed ging sinds hij zijn arm kwijt was geraakt. Erg naar dit...
De nabestaanden wens ik veel sterkte toe.
Geplaatst: di 18 jul 2006, 13:18
door DIY_Freak
Ik wens zijn familie en vrienden heel veel sterkte toe.
Hans.
Geplaatst: di 18 jul 2006, 20:55
door sietse
Ben net terug van vakantie en dit is het eerste dat ik lees. Niet zo mooi dus.
Ook ik wens de familie veel sterkte toe.
Geplaatst: za 29 jul 2006, 22:48
door SARK
sietse schreef:Ben net terug van vakantie en dit is het eerste dat ik lees.
Dito, een behoorlijke klap in het gezicht.
Sterkte

Geplaatst: zo 30 jul 2006, 9:55
door Jasper Joppe Geers
Ook namens mij, veel sterkte toegewenst aan de familie en nabestaanden.
Geplaatst: zo 30 jul 2006, 13:39
door daniel
Ik ben net twee dagen terug van vakantie en lees dit met een brok in mijn keel. Veel sterkte voor alle familie, vrienden en kennisen.
En Jan, respect en bewondering voor de manier waarop je de op diverse fora je verhaal hebt gedaan!
Daniel
Geplaatst: ma 31 jul 2006, 2:13
door voodooless
Tjonge..... daar wordt je toch even heel stil van.
Heel veel sterkte toegewenst aan de familie en nabestaanden!
