Fineermannetje overleden
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Fineermannetje overleden
van Wowly (hier) vernam ik dat gisterenmiddag na even genoten te hebben van het heerlijke zomerweer onze optimistist pur sang Dennis (op het forum bekend als Fineermannetje) overleden is........................................................
Een groot verlies voor zijn familie, vrienden, en iedereen die hem dierbaar was. een schrale troost is dat door het toch nog snelle heengaan van Dennis hem verdere pijn bespaard is gebleven.
Dennis is nog thuis, de crematie is woensdag, regio raamsdonksveer.
Een groot verlies voor zijn familie, vrienden, en iedereen die hem dierbaar was. een schrale troost is dat door het toch nog snelle heengaan van Dennis hem verdere pijn bespaard is gebleven.
Dennis is nog thuis, de crematie is woensdag, regio raamsdonksveer.
Laatst gewijzigd door Henkjan op vr 17 okt 2008, 11:04, 1 keer totaal gewijzigd.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Woorden schieten bij mij tekort om goed te kunnen omschrijven wat ik voel; verslagenheid, onmacht, onbegrip maar vooral verdriet voor degenen die op zo'n korte termijn van Dennis afscheid moeten nemen. Familie, vrienden, kennissen ik wens ze allemaal sterkte toe in de komende tijd met het verwerken van dit vreselijke verlies.
Met innige deelneming,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Met innige deelneming,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
-
audiofreak
- Berichten: 91
- Lid geworden op: za 06 nov 2004, 14:38
- Contacteer:
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
Ik heb hem nooit gekend. Daar is het nu helaas te laat voor.. Ik had wel begrepen dat het een bijzonder iemand was. Jammer dat hij op zo'n, ondertussen gewone, ziekte overleden is..
Een gemis voor de familie en een ieder die in meer of mindere mate met hem te maken had.
Helaas that's life..... dus moeten we weer verder tot het de beurt aan ons is.....
Dennis, rust in vrede
Kees
Een gemis voor de familie en een ieder die in meer of mindere mate met hem te maken had.
Helaas that's life..... dus moeten we weer verder tot het de beurt aan ons is.....
Dennis, rust in vrede
Kees
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Fineermannetje oveleden
Dat is vreemd wakker worden, want ik wist niet eens dat Dennis ziek was. Ook mij rest niets anders dan zijn nabestaanden alle sterkte te wensen de
ze nodig hebben bij het verwerken van dit verlies.
ze nodig hebben bij het verwerken van dit verlies.
- Jasper Joppe Geers
- Berichten: 799
- Lid geworden op: zo 05 jun 2005, 0:29
- Locatie: Schijndel
- voodooless
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
