Erik uit CH

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
erikdebest
Berichten: 127
Lid geworden op: do 13 apr 2006, 0:57
Locatie: Zwitserland

Erik uit CH

Bericht door erikdebest »

Goededag!

Ik ben al een tijdje lid van dit forum en heb al het eea gepost (eerste Post nog in Mozambique gemaakt, nu vanuit Zwitserland) , maar nu toch nog even een intro.

Ik ben vooral geinteresseerd in buizen (eind) verstekers, maar om deze te genieten heb ik ook het eea met luidsprekers (Open Baffle) en sources gedaan. Ik ben wat vaker op diyaudio.com te zien, maar een Nederlands forum is zeker nog van toegevoegde waarde wegens de gezelligheid, weten wat er zoal speelt in NL op dit gebied, info voor goede adresjes voor onderdelen, enz enz.

Dank voor het lezen, t beste!
Erik
erikdebest
Berichten: 127
Lid geworden op: do 13 apr 2006, 0:57
Locatie: Zwitserland

Re: Erik uit CH

Bericht door erikdebest »

en trouwens, weten jullie of deze dame ook lid is van het forum?

http://www.nu.nl/pensioen/4341629/pensi ... appen.html
Bijlagen
plaatje Nu.nl.png
Gebruikersavatar
John P
Berichten: 4374
Lid geworden op: do 06 nov 2008, 15:04
Locatie: Maastricht

Re: Erik uit CH

Bericht door John P »

Hallo Erik, zo zie je dat het internet de wereld echt kleiner maakt.
Ik weet wel dat onderstaande dame niet door de ballotagecommissie gekomen is.

Afbeelding
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Erik uit CH

Bericht door ray5150 »

John P schreef:
.Ik weet wel dat onderstaande dame niet door de ballotagecommissie gekomen is.
Logisch, Als je met zo'n pook in zoiets delicaats als een moederbord zit te poeren. :mrgreen:
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Erik uit CH

Bericht door OpaBert »

Zou dit die nieuwe type robot,s zijn
Met hitte bestendige handen , handig voor bij het aanrecht als ze thuis komt :lol:
Plaats reactie