Goededag!
Ik ben al een tijdje lid van dit forum en heb al het eea gepost (eerste Post nog in Mozambique gemaakt, nu vanuit Zwitserland) , maar nu toch nog even een intro.
Ik ben vooral geinteresseerd in buizen (eind) verstekers, maar om deze te genieten heb ik ook het eea met luidsprekers (Open Baffle) en sources gedaan. Ik ben wat vaker op diyaudio.com te zien, maar een Nederlands forum is zeker nog van toegevoegde waarde wegens de gezelligheid, weten wat er zoal speelt in NL op dit gebied, info voor goede adresjes voor onderdelen, enz enz.
Dank voor het lezen, t beste!
Erik
Erik uit CH
Moderator: Beheerdersteam
-
erikdebest
- Berichten: 127
- Lid geworden op: do 13 apr 2006, 0:57
- Locatie: Zwitserland
-
erikdebest
- Berichten: 127
- Lid geworden op: do 13 apr 2006, 0:57
- Locatie: Zwitserland
Re: Erik uit CH
en trouwens, weten jullie of deze dame ook lid is van het forum?
http://www.nu.nl/pensioen/4341629/pensi ... appen.html
http://www.nu.nl/pensioen/4341629/pensi ... appen.html
Re: Erik uit CH
Hallo Erik, zo zie je dat het internet de wereld echt kleiner maakt.
Ik weet wel dat onderstaande dame niet door de ballotagecommissie gekomen is.

Ik weet wel dat onderstaande dame niet door de ballotagecommissie gekomen is.
Re: Erik uit CH
Logisch, Als je met zo'n pook in zoiets delicaats als een moederbord zit te poeren.John P schreef:.Ik weet wel dat onderstaande dame niet door de ballotagecommissie gekomen is.
Re: Erik uit CH
Zou dit die nieuwe type robot,s zijn
Met hitte bestendige handen , handig voor bij het aanrecht als ze thuis komt
Met hitte bestendige handen , handig voor bij het aanrecht als ze thuis komt
