HiFi meets PA
Geplaatst: zo 12 jun 2016, 4:24
Dag allemaal,
Ik wil graag van de gelegenheid gebruik maken mij voor te stellen, alvorens ik mijn huidige project ga posten.
Al van kinds af aan ben ik geïnteresseerd in elektronica, ik weet nog hoe trots ik was toen ik mijn eigen "zenuwen spiraal" bouwde toen ik een jaar of 8 was. Ik was dan ook vastberaden Elektronica te gaan studeren maar dat werd HTS Autotechniek (Autotechniek, Elektronica en Werktuigbouw gecombineerd).
Als tiener hield ik van flinke geluidsinstallaties maar had nog weinig oor voor klank. Toen ik als 30-er van muziekstijl veranderde (instrumentaal ipv house) en mijn eerste ervaring op deed met hoe zuiver een installatie kan klinken, ontstond mijn huidige hobby. De zoektocht naar hoe vol muziek kan klinken terwijl de vervorming binnen de perken blijft.
Mijn project omvat de ontwikkeling en bouw van een actief crossover wat zich staande moet kunnen houden binnen de hifi+ wereld. HiFi meets PA... Een onmogelijke opgave?
Ik hoop iets toe te kunnen voegen aan het forum en ik hoop van jullie te kunnen leren!
Groeten Sebastiaan
Ik wil graag van de gelegenheid gebruik maken mij voor te stellen, alvorens ik mijn huidige project ga posten.
Al van kinds af aan ben ik geïnteresseerd in elektronica, ik weet nog hoe trots ik was toen ik mijn eigen "zenuwen spiraal" bouwde toen ik een jaar of 8 was. Ik was dan ook vastberaden Elektronica te gaan studeren maar dat werd HTS Autotechniek (Autotechniek, Elektronica en Werktuigbouw gecombineerd).
Als tiener hield ik van flinke geluidsinstallaties maar had nog weinig oor voor klank. Toen ik als 30-er van muziekstijl veranderde (instrumentaal ipv house) en mijn eerste ervaring op deed met hoe zuiver een installatie kan klinken, ontstond mijn huidige hobby. De zoektocht naar hoe vol muziek kan klinken terwijl de vervorming binnen de perken blijft.
Mijn project omvat de ontwikkeling en bouw van een actief crossover wat zich staande moet kunnen houden binnen de hifi+ wereld. HiFi meets PA... Een onmogelijke opgave?
Ik hoop iets toe te kunnen voegen aan het forum en ik hoop van jullie te kunnen leren!
Groeten Sebastiaan