Pagina 1 van 1

Lurker

Geplaatst: do 07 apr 2016, 11:10
door barrymossel
Ik kom (mede via Google) al wel een tijd regelmatig op dit forum en ik had ook al een account, maar nu toch even voorstellen.

35 jaar. Géén audiofiel, maar ik houd wel van muziek én knutselen. Afgelopen jaar en dit jaar een munitiekist omgebouwd tot kistradio. Daarbij nog een subwoofer.
DSC_0338.jpg
DSC_0335.jpg
DSC_0336.jpg
DSC_0330.jpg
Nu wil ik toch weer wat anders maken, dus ik wil hier wat meer komen meelezen.

Re: Lurker

Geplaatst: do 07 apr 2016, 12:28
door Henkjan
:bakkie: welkom !

Re: Lurker

Geplaatst: do 07 apr 2016, 12:32
door Ah!buis
Leuk, weer een knutselaar erbij :D Munitie kist weer 's wat anders dan een koekblik of zo.
Misschien is dit wat om om te bouwen ? :lol:
ombouwen.jpg
ombouwen.jpg (17.69 KiB) 790 keer bekeken
Anne

Re: Lurker

Geplaatst: do 07 apr 2016, 13:32
door barrymossel
Haha, dat lijkt me wel wat voor oud&nieuw :)