Lurker
Geplaatst: do 07 apr 2016, 11:10
Ik kom (mede via Google) al wel een tijd regelmatig op dit forum en ik had ook al een account, maar nu toch even voorstellen.
35 jaar. Géén audiofiel, maar ik houd wel van muziek én knutselen. Afgelopen jaar en dit jaar een munitiekist omgebouwd tot kistradio. Daarbij nog een subwoofer.
Nu wil ik toch weer wat anders maken, dus ik wil hier wat meer komen meelezen.
35 jaar. Géén audiofiel, maar ik houd wel van muziek én knutselen. Afgelopen jaar en dit jaar een munitiekist omgebouwd tot kistradio. Daarbij nog een subwoofer.
Nu wil ik toch weer wat anders maken, dus ik wil hier wat meer komen meelezen.