Ik kom (mede via Google) al wel een tijd regelmatig op dit forum en ik had ook al een account, maar nu toch even voorstellen.
35 jaar. Géén audiofiel, maar ik houd wel van muziek én knutselen. Afgelopen jaar en dit jaar een munitiekist omgebouwd tot kistradio. Daarbij nog een subwoofer.
Nu wil ik toch weer wat anders maken, dus ik wil hier wat meer komen meelezen.
Lurker
Moderator: Beheerdersteam
Re: Lurker
Leuk, weer een knutselaar erbij
Munitie kist weer 's wat anders dan een koekblik of zo.
Misschien is dit wat om om te bouwen ?
Anne
Misschien is dit wat om om te bouwen ?
-
barrymossel
- Berichten: 53
- Lid geworden op: vr 15 mei 2015, 9:27
