De Pi krijgt zijn voeding via een accu met een stepdown convertertje naar 5 volt.
De Dac krijgt zijn voeding via de i2s connector van de Pi.
Nu vroeg ik mij af, of er nog winst te behalen valt door de dac zijn eigen 5 volt voeding te geven?
En moet ik dan de voeding van de i2s onderbreken?
En heeft het zin om de condensatortjes op de dac te vervangen? Heb daar hier op het forum wel
eens een fotootje van gezien.
Niet dat er iets te klagen valt over het geluid, dat is gewoon meer dan dik in orde.
Maar door nogal veel te lezen op dit forum, wil ik in 1 keer overal met mijn vingertjes in wroeten.
