Pagina 1 van 2

Q&D

Geplaatst: ma 14 mar 2016, 18:53
door dre
Om de pauze tijden wat te vullen ben ik met wat 'rest matriaal' Een kastje aan het bouwen.........
De units worden de Vifa PL14 en de Vifa XT25SC90-04
xt25sc90.jpg
xt25sc90.jpg (12.83 KiB) 969 keer bekeken
PL14WJ09.jpg
vifa1.jpg
vifa2.jpg
vifa3.jpg
vifa4.jpg

Re: Q&D

Geplaatst: ma 14 mar 2016, 18:57
door kuiperik
Leuke "rest" materiaal wat je nog hebt liggen. Zeker die behuizing ziet er wel geinig uit, is dat een test cabinet van je termino geweest?

Re: Q&D

Geplaatst: ma 14 mar 2016, 19:01
door dre
Dat is het 'rest matriaal' :mrgreen:

De gebogen stukken heb ik van Arno gekregen! 8)

Re: Q&D

Geplaatst: ma 14 mar 2016, 19:16
door pappaleo
Mooi man! :goedzo:

Re: Q&D

Geplaatst: ma 14 mar 2016, 19:22
door dre
Dank u!

Nu wat epoxy en glasvezel halen en de naden afdekken,dan de randen rond frezen,gronden,units uit frezen,lakken en polijsten.

Re: Q&D

Geplaatst: ma 14 mar 2016, 19:36
door Chris_T
Leuke kastjes! Heeft wel iets weg van een oude Imac g2/3 qua vormgeving.
Veel van de Vifa PL14 is in de Scanspeak discovery 15W terecht gekomen, dat belooft wat ;).

Re: Q&D

Geplaatst: ma 14 mar 2016, 19:49
door ds23man
De puntjes staan straks mooi schuin omhoog! :mrgreen:

Re: Q&D

Geplaatst: ma 14 mar 2016, 19:51
door dre
Yup,helemaal mooi! 8)

Ondertussen zit de 2e zijkant er ook op en ben ik alles aan het schuren.

Re: Q&D

Geplaatst: ma 14 mar 2016, 21:24
door wouter
ds23man schreef:
De puntjes staan straks mooi schuin omhoog! :mrgreen:
:rofl: :goedzo:

Re: Q&D

Geplaatst: ma 14 mar 2016, 22:23
door ray5150
ds23man schreef:
De puntjes staan straks mooi schuin omhoog! :mrgreen:
Er is er ook maar één van wie die uitspraak zou kunnen komen... :mrgreen:

Wat betekend dat Q&D eigenlijk, André ?

Re: Q&D

Geplaatst: ma 14 mar 2016, 22:28
door hannesie
Quick and Dirty?

Correctie, die "tabletten" maken er wel een zooitje van af en toe. :hide:

Re: Q&D

Geplaatst: ma 14 mar 2016, 22:58
door Pjotr
hannesie schreef:
Quick andere Dirty?
Goede marketing hè :D Die puntjes hebben met akoestiek niets van doen :D

Re: Q&D

Geplaatst: di 15 mar 2016, 15:01
door kuiperik
Pjotr schreef:
hannesie schreef:
Quick andere Dirty?
Goede marketing hè :D Die puntjes hebben met akoestiek niets van doen :D
Ook niet een klein beetje diffussie :lol:

Re: Q&D

Geplaatst: di 15 mar 2016, 15:12
door pappaleo
Komen er nog frontjes voor?
frontje.jpg
frontje.jpg (2.64 KiB) 842 keer bekeken

Re: Q&D

Geplaatst: di 15 mar 2016, 16:45
door ds23man
pappaleo schreef:
Komen er nog frontjes voor?
frontje.jpg
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Re: Q&D

Geplaatst: vr 01 apr 2016, 18:48
door dre
Ondertussen staat het in de epoxy en in de grondlak!
Morgen de units er in frezen,randjes bijwerken en een laatste laagje grondlak aanbrengen!

Als ik nou niet eens de camera vergeet....... :mrgreen:

Re: Q&D

Geplaatst: vr 01 apr 2016, 18:56
door ds23man
dre schreef:

Als ik nou niet eens de camera vergeet....... :mrgreen:
Dat doe je elke keer opzettelijk! :boos: :boos: :boos: :boos: :boos:

:foto: :foto: :foto:

Re: Q&D

Geplaatst: vr 01 apr 2016, 19:24
door ray5150
Word het niet eens tijd voor Andre om die Nokia 1600 in te ruilen ?

Re: Q&D

Geplaatst: vr 01 apr 2016, 19:36
door dre
Nokia? :think:
DSC00654.JPG
Het ligt klaar,incl. camera! :sure:

Re: Q&D

Geplaatst: za 02 apr 2016, 14:22
door dre
Vanmorgen lekker opgeschoten!
DSC00655.JPG
DSC00656.JPG
DSC00657.JPG
DSC00658.JPG
DSC00659.JPG
Nog wat grondlak en wat schuurwerk,dan kan de afwerking gaan beginnen.

Ik dacht aan hoogglans wit eigenlijk,maar een metallic zou het ook leuk doen met de ronde kanten.

Re: Q&D

Geplaatst: za 02 apr 2016, 15:35
door ds23man
Rond is het nieuwe lelijk!

Jeg..... :mrgreen:

Re: Q&D

Geplaatst: za 02 apr 2016, 15:42
door dre
Eindelijk weer eens JEG!! =D>

Niemand die dat 2x voor elkaar krijgt! :lagge:

Re: Q&D

Geplaatst: ma 04 apr 2016, 9:52
door knubbe
Mooi hoor Dre !
Zal maar niet vragen of je er ook een doel voor hebt? :-#

Re: Q&D

Geplaatst: ma 04 apr 2016, 10:02
door dre
Een beetje hetzelfde als jij ben ik bang voor. :rofl:

Re: Q&D

Geplaatst: ma 04 apr 2016, 11:09
door knubbe
Haha dat dacht ik al :D Wel echt een leuk ontwerp !