eerst even voorstellen.

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
mas
Berichten: 33
Lid geworden op: za 23 jan 2016, 9:44

eerst even voorstellen.

Bericht door mas »

Voordat ik begin met vragen eerst maar even mezelf voorstellen.
Ik ben een hobbyist in de elektronica, ik heb meer over elektronica geleerd door het behalen van een zend amateur diploma.
Op het moment ben ik bezig met het maken van wat zelfbouw audio, Ik wilde eigenlijk een DAC aanschaffen, echter was ik het met bepaalde dingen niet helemaal eens.
Na een tijdje gekeken te hebben in schema's waarbij ik zo een apparaat zou moeten aanpassen en toch nog redelijk wat moet investeren dacht ik.
Ach waarom ook niet gewoon helemaal zelf maken, en een begin is nu al gemaakt. Het eind is er echter nog lang niet.
Ik ben wel flexibel in mijn design, wat uitbreiden en mogelijk tot iets interessants aan het eind kan worden.
Zo speel ik met de gedachte er een uitbreiding op te maken zodat het ook een voorversterker zou kunnen worden.

mvg Mas :D
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: eerst even voorstellen.

Bericht door Henkjan »

Hallo mas, welkom hier


Kijk eens naar de onderwerpen over de AFDAC, dat is een DAC met ook vv functionaliteit, ontworpen door een.forumlid
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: eerst even voorstellen.

Bericht door Zweitse »

Welkom en succes met de bouw van je DAC.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: eerst even voorstellen.

Bericht door ray5150 »

Ook namens mij welkom geheten, Mas. :D
Gebruikersavatar
Ah!buis
Berichten: 16682
Lid geworden op: ma 15 nov 2010, 22:36
Locatie: Overijse

Re: eerst even voorstellen.

Bericht door Ah!buis »

Ook welkom O:)
Mooi een stuk kultuur erbij ! :D
mas.png
Hopelijk is die laatste eigenschap op jou niet van toepassing :lol:
Anne
mas
Berichten: 33
Lid geworden op: za 23 jan 2016, 9:44

Re: eerst even voorstellen.

Bericht door mas »

:lol: nee die oppervlakte haal ik bij lange na niet gelukkig.
Ik heb op de AFDAC gezocht, maar heb toch een ander idee waar ik mee werken wil.
Daar ga ik dan maar een topic mee beginnen.
Plaats reactie