Even voorstellen

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
maxfly62
Berichten: 20
Lid geworden op: di 08 dec 2015, 10:09

Even voorstellen

Bericht door maxfly62 »

Hoi allemaal,
Ik ben 53 en mijn gehele leven een audio fanaat, vooral met speakers. Denk dat ik op speaker gebied "bijna" alles heb gekocht en weer verkocht. Van Dynaudio tot Quad esl63, TLS80 IMF. enz. Ik heb een lichte voorkeur voor vintage audio uit 70 en 80 jaren.
Het verstand komt met de jaren zeggen ze weleens en kwam er op een gegeven moment achter dat ik niet meer naar muziek zat te luisteren maar hoe het klonk. Kabeltje hier, tweak daar, je kent het misschien wel. Was op een gegeven moment zo erg dat ik een zolder vol had staan met speakers. Lang verhaal kort, ben mij gaan verdiepen in speaker bouw, wisselfilters, demping enz en kwam uit op dit forum. Vooral de omgangsvorm op dit forum met elkaar spreekt mij zeer aan! Mijn doel is zelf speakers te gaan maken op basis van mijn specs en luister omstandigheden.

Ik hoop veel te leren en veel terug te geven aan de community!
Gebruikersavatar
Olaf Analogue
ZBA-megadonateur
Berichten: 4781
Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41

Re: Even voorstellen

Bericht door Olaf Analogue »

Hoi. Welkom hier. Ik had even het idee dat ik een door mijzelf geschreven verhaal zat te lezen. Ik heb namelijk ook zo'n zolder die helemaal vol ligt. En ook ik heb te lang'fout zoekend' geluisterd
Dit is een leerzaam forum waar je je al snel thuis zult voelen.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door Henkjan »

welkom!
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Even voorstellen

Bericht door ray5150 »

Olaf Markus schreef:
Ik heb namelijk ook zo'n zolder die helemaal vol ligt.
Gezellig zo, al die hoarders bij elkaar. :lol: :mrgreen:

In ieder geval, ook namens mij welkom geheten. :D
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door pappaleo »

Ik verzamel dan wel geen spullen, maar toch van harte welkom geheten :mrgreen:
Plaats reactie