Hoi allemaal,
Ik ben 53 en mijn gehele leven een audio fanaat, vooral met speakers. Denk dat ik op speaker gebied "bijna" alles heb gekocht en weer verkocht. Van Dynaudio tot Quad esl63, TLS80 IMF. enz. Ik heb een lichte voorkeur voor vintage audio uit 70 en 80 jaren.
Het verstand komt met de jaren zeggen ze weleens en kwam er op een gegeven moment achter dat ik niet meer naar muziek zat te luisteren maar hoe het klonk. Kabeltje hier, tweak daar, je kent het misschien wel. Was op een gegeven moment zo erg dat ik een zolder vol had staan met speakers. Lang verhaal kort, ben mij gaan verdiepen in speaker bouw, wisselfilters, demping enz en kwam uit op dit forum. Vooral de omgangsvorm op dit forum met elkaar spreekt mij zeer aan! Mijn doel is zelf speakers te gaan maken op basis van mijn specs en luister omstandigheden.
Ik hoop veel te leren en veel terug te geven aan de community!
Even voorstellen
Moderator: Beheerdersteam
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4781
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: Even voorstellen
Hoi. Welkom hier. Ik had even het idee dat ik een door mijzelf geschreven verhaal zat te lezen. Ik heb namelijk ook zo'n zolder die helemaal vol ligt. En ook ik heb te lang'fout zoekend' geluisterd
Dit is een leerzaam forum waar je je al snel thuis zult voelen.
Dit is een leerzaam forum waar je je al snel thuis zult voelen.
Re: Even voorstellen
Gezellig zo, al die hoarders bij elkaar.Olaf Markus schreef:Ik heb namelijk ook zo'n zolder die helemaal vol ligt.
In ieder geval, ook namens mij welkom geheten.
