Zeer interessante drivers !!

Alles over speaker units

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Xcel

Zeer interessante drivers !!

Bericht door Xcel »

Mede zelfbouwers,

Ik kwam bij Xanadu Luidspreker Systemen op het net een lijst tegen met fraaie drivers. Contact gezocht, zijn hele flexibele types die hun magazijn aan het opruimen blijken te zijn. Hebben leuke spulletjes in de aanbieding, alles professionele kwaliteit, dus spullen waaraan wij als DIYers dus vaak lastig aan kunnen komen. Als je wilt onderhandelen over de prijs is dat zeker mogelijk (heb ik dus ook gedaan) .

Linkje bijgevoegd:
http://www.xanaduspeakers.nl/home/index.html

Succes,

Xcel
8)
Xcel

Bericht door Xcel »

Ik zie dat een aantal mensen zoeken naar specifieke zaken (Dynaudio o.a.) en daarbij nogal wat moeite hebben om deze te vinden. Ik heb zelfs dus Dynaudio, Focal en Seas bij die gasten van Xanadu Luidspreker Systemen op de kop weten te tikken, dus ik dacht: laat ik mijn mede zelfbouwers dit eens laten weten ! Doe er je voordeel mee !!

Happy shopping
:lol:

xcel
sphere

Bericht door sphere »

Hartstikke leuk natuurlijk deze spam, maar volgens mij moet dit of naar de V&A, of lekker in een commerciele kraam.

Ik neem aan dat Henkjan c.s. hier het antwoord wel op weten.
Bart_M
Mede-oprichter ZBA

Bericht door Bart_M »

Ik heb een berichtje gestuurd met de vraag eea toe te lichten.
Xcel

Bericht door Xcel »

sphere schreef:
Hartstikke leuk natuurlijk deze spam, maar volgens mij moet dit of naar de V&A, of lekker in een commerciele kraam.

Ik neem aan dat Henkjan c.s. hier het antwoord wel op weten.
Wat jammer dat je gelijk tot de eindconclusie komt dat het hier om spam gaat, terwijl ik mijn mede doe-het-zelvers hier een interessante tip aan de hand probeer te doen.

Zegt meer over jou dan over mij ... ](*,)
Paul

Bericht door Paul »

Niet zozeer de topic an sich wekt die indruk, wel het omhoog halen ervan met een nietszeggende mededeling na enkele dagen..... :roll:
Xcel

Bericht door Xcel »

De eerste boodschap vermeldde niet wat ik had gekocht, dat vond ik op dat moment niet relevant. Toen ik later meer boodschappen op het forum had gelezen, zag ik dus andere mensen zoeken naar dingen die ze waarschijnlijk kunnen vinden bij Xanadu. Dus mijn gedachte was om de forumleden, wellicht ten overvloede, hierop te attenderen.

Hey, only trying to help......

Xcel
8)
Bart_M
Mede-oprichter ZBA

Bericht door Bart_M »

Laten we Xcel hier het voordeel van de twijfel geven en hopen dat hij nog wat topics plaatst (met foto's) van het bouwen van de speakers. :wink:
fgroen

Bericht door fgroen »

Ik weet niet waarom er zo gezeken wordt over dit topic. :?:

Dank voor de tip en het initiatief!
rho

Bericht door rho »

Op zich vind ik het ook wel een vriendelijk initiatief dat ie hier effe meld at je daar interessante units kan kopen. Maar dat je moeilijk aan deze units zou geraken klopt toch niet echt. b.v. Seas vindt je overal.

Een beetje beter zoeken in 't vervorlg misschien? :wink:
voodooless
Contacteer:

Bericht door voodooless »

fgroen schreef:
Ik weet niet waarom er zo gezeken wordt over dit topic. :?:

Dank voor de tip en het initiatief!
Werkelijk alles in de openingspost en dat wat erna komt schept de indruk dat het hier om spam gaat. Als ik er naast zit mijn excuses, maar als je "mede zelfbouwer" bent, dan lijkt het me dat je stem ook in andere topics laat horen en niet alleen 4 keer in je eigen topic (met als tweede post ook nog een kick). Ik denk toch dat ik me voorlopig bij Bart_M aansluit...
Plaats reactie