Vlakfreesinstallatie type 'honkiedonkie'
Geplaatst: vr 09 okt 2015, 12:46
Werkt als een tierelier! De bak had ik al, alu profiel kostte 7 uurie 
Hét forum voor en door zelfbouwers.
https://zelfbouwaudio.nl/forum/
Vastklemmen met blokken en dan fixeren met wiggen, zit vast als eenray5150 schreef:Apart, maar wel slim bedacht.
Ik vraag me af hoe je er voor zorgt dat het werkstuk op z'n plek blijft staan ?
Het geheel is stabieler dan ikZweitse schreef:Laat ik het zo zeggen, ik heb een beetje mijn twijfels over de stabiliteit, maar als het voor jou werkt, prima.
Is dat met of zonder pilletje?Archie schreef:Het geheel is stabieler dan ikZweitse schreef:Laat ik het zo zeggen, ik heb een beetje mijn twijfels over de stabiliteit, maar als het voor jou werkt, prima.
Die steun zit om de rand heen geklikt, die kan echt nevernooit niet los!!Barry2001 schreef:Crea, maar een frees is een apparaat dat op hoge snelheid ronddraait met een scherp mes op het eind. Je wilt niet mee maken dat de steun op die plastic bak losschiet....
"Mensch, durft te leeven"pvanlingen schreef:Ik denk maar zo, als je al zo oud bent kun je wel wat risico nemen.![]()
![]()
Paul.
Pardon?Archie schreef:Enkel koffie & sjek voor Archie, chemische troep komt er hier niet in
Van rattengif tot toiletreiniger: deze giftige stoffen worden iedere dag door rokers geïnhaleerd. Op de website wordt uitgelegd dat sigaretten meer dan 4000 chemicaliën bevatten en dat vele daarvan normaal gesproken zijn bestemd voor de chemokar.
Sigaretten bevatten aceton, dat wordt gebruikt voor nagellrakremovers, en ammonia, in het huishouden bekend als schoonmaakmiddel. Het rioolgas methaan en het aanmaakmiddel hazamine worden ook gevonden in sigaretten.
Ze bevatten daarnaast arseen, dat wordt gebruikt voor rattengif, en butaan, dat veel gebruikt wordt in aanstekers en azijn. In je sigaret kom je verder koolmonoxide, een giftig gas, verf en cadmium tegen. Buiten de Europese Unie wordt cadmium nog gebruikt in oplaadbare batterijen en accu’s.
Van rattengif tot nagellakremover: Dit zit er in je sigaret
Als je rookt krijg je ook het dodelijke gif cyanide en de verboden pesticide DDT binnen. Andere ingrediënten van je sigaret: formaldehyde, dat wordt gebruikt voor het bewaren van dode dieren, en hydrazine – een stof die wordt toegepast als raketbrandstof. In sigaretten tref je ook stearinezuur aan, een stof die in kaarsen wordt gebruikt.
In je sigaret zit ook lood, dat bij langdurige blootstelling hersenbeschadigingen kan veroorzaken en tot dementie kan leiden, en polonium – een kankerverwekkend radioactief element. Het probleem met sigaretten is dat er naast tabak nog honderden ingrediënten aan toe worden gevoegd.
Als deze chemicaliën verbranden, vormen ze andere chemicaliën die ook weer een effect kunnen hebben op de gezondheid. In sigarettenrook worden tenminste 69 chemische stoffen gevonden die kankerverwekkend en giftig zijn.
Leeuwarden schreef:Pardon?Archie schreef:Enkel koffie & sjek voor Archie, chemische troep komt er hier niet in
Van rattengif tot toiletreiniger: deze giftige stoffen worden iedere dag door rokers geïnhaleerd. Op de website wordt uitgelegd dat sigaretten meer dan 4000 chemicaliën bevatten en dat vele daarvan normaal gesproken zijn bestemd voor de chemokar.
Sigaretten bevatten aceton, dat wordt gebruikt voor nagellrakremovers, en ammonia, in het huishouden bekend als schoonmaakmiddel. Het rioolgas methaan en het aanmaakmiddel hazamine worden ook gevonden in sigaretten.
Ze bevatten daarnaast arseen, dat wordt gebruikt voor rattengif, en butaan, dat veel gebruikt wordt in aanstekers en azijn. In je sigaret kom je verder koolmonoxide, een giftig gas, verf en cadmium tegen. Buiten de Europese Unie wordt cadmium nog gebruikt in oplaadbare batterijen en accu’s.
Van rattengif tot nagellakremover: Dit zit er in je sigaret
Als je rookt krijg je ook het dodelijke gif cyanide en de verboden pesticide DDT binnen. Andere ingrediënten van je sigaret: formaldehyde, dat wordt gebruikt voor het bewaren van dode dieren, en hydrazine – een stof die wordt toegepast als raketbrandstof. In sigaretten tref je ook stearinezuur aan, een stof die in kaarsen wordt gebruikt.
In je sigaret zit ook lood, dat bij langdurige blootstelling hersenbeschadigingen kan veroorzaken en tot dementie kan leiden, en polonium – een kankerverwekkend radioactief element. Het probleem met sigaretten is dat er naast tabak nog honderden ingrediënten aan toe worden gevoegd.
Als deze chemicaliën verbranden, vormen ze andere chemicaliën die ook weer een effect kunnen hebben op de gezondheid. In sigarettenrook worden tenminste 69 chemische stoffen gevonden die kankerverwekkend en giftig zijn.
rikpost schreef:Hebben ze ook grotere bakken , mijn luidsprekers pasen daar niet in
Als ik Leeuwarden goed begrijp heeft Archie een nog grotere nodig.............Archie schreef:rikpost schreef:Hebben ze ook grotere bakken , mijn luidsprekers pasen daar niet in
![]()
Speciekuip...rikpost schreef:Hebben ze ook grotere bakken , mijn luidsprekers pasen daar niet in