Pagina 1 van 1

Voorstellen..... Nick

Geplaatst: wo 07 okt 2015, 19:21
door nickwin
Hallo,

Na al wat jaartjes anoniem meegelezen te hebben, toch maar eens voorstellen.
Nick, net over de 40 en woonachtig in de Achterhoek; Winterswijk.
In dagelijks werkzaam bij een grote kabelexploitant als engineer.

Al jaren muziekliefhebber en jaren geleden de stoute schoenen aangetrokken en zelf wat gebouwd. Niet zelf bedacht trouwens :wink:

- Bride of Zen
- A40
- A30(Audio&Techniek)
- BLZS
- Aleph-5
- Aleph-J
- Davis MV-7

Dat zijn zo'n beetje de projecten waar ik mee aan gewaagd heb ( soms in samenwerking met m'n jongere broer) die ook besmet raakte met zelfbouw !

Laatste wapenfeit is de P1.7. Maar die staat nog op de werkbank.

Grt,
Nick

Re: Voorstellen..... Nick

Geplaatst: wo 07 okt 2015, 19:44
door Henkjan
welkom Nick
mooi lijstje....

Re: Voorstellen..... Nick

Geplaatst: wo 07 okt 2015, 20:28
door bas focal m180
- Bride of Zen :foto:
- A40 :foto:
- A30(Audio&Techniek) :foto:
- BLZS :foto:
- Aleph-5 :foto:
- Aleph-J :foto:
- Davis MV-7 :foto:

Of vraag ik nu teveel.

Re: Voorstellen..... Nick

Geplaatst: wo 07 okt 2015, 21:09
door nickwin
Oke, oke dan..... 8)
Maar de meeste foto's zijn wel van het tijdperk voordat er HD was.

Re: Voorstellen..... Nick

Geplaatst: wo 07 okt 2015, 21:26
door Barry2001
Welkom Nick! mooie projecten, en Winterswijk is op acceptabele rijafstand van de luisterdag Oost Nederland :mrgreen:

Ik zou zeggen laat nog eens vaker van je zien/horen hier.

Re: Voorstellen..... Nick

Geplaatst: wo 07 okt 2015, 22:28
door ray5150
=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

Welkom !

Re: Voorstellen..... Nick

Geplaatst: do 08 okt 2015, 7:19
door nickwin
Ook nog een plaatje van de Davis MV7.

Was eigenlijk een renovatie project. Heb ze overgenomen en toe meteen goed onder handen genomen. Aan de voorzijde een 45 graden rand gefreesd en in de 2k lak gezet.
Ondanks de leeftijd kunne ze nog steeds goed meekomen 8)