Voorstellen..... Nick
Geplaatst: wo 07 okt 2015, 19:21
Hallo,
Na al wat jaartjes anoniem meegelezen te hebben, toch maar eens voorstellen.
Nick, net over de 40 en woonachtig in de Achterhoek; Winterswijk.
In dagelijks werkzaam bij een grote kabelexploitant als engineer.
Al jaren muziekliefhebber en jaren geleden de stoute schoenen aangetrokken en zelf wat gebouwd. Niet zelf bedacht trouwens
- Bride of Zen
- A40
- A30(Audio&Techniek)
- BLZS
- Aleph-5
- Aleph-J
- Davis MV-7
Dat zijn zo'n beetje de projecten waar ik mee aan gewaagd heb ( soms in samenwerking met m'n jongere broer) die ook besmet raakte met zelfbouw !
Laatste wapenfeit is de P1.7. Maar die staat nog op de werkbank.
Grt,
Nick
Na al wat jaartjes anoniem meegelezen te hebben, toch maar eens voorstellen.
Nick, net over de 40 en woonachtig in de Achterhoek; Winterswijk.
In dagelijks werkzaam bij een grote kabelexploitant als engineer.
Al jaren muziekliefhebber en jaren geleden de stoute schoenen aangetrokken en zelf wat gebouwd. Niet zelf bedacht trouwens
- Bride of Zen
- A40
- A30(Audio&Techniek)
- BLZS
- Aleph-5
- Aleph-J
- Davis MV-7
Dat zijn zo'n beetje de projecten waar ik mee aan gewaagd heb ( soms in samenwerking met m'n jongere broer) die ook besmet raakte met zelfbouw !
Laatste wapenfeit is de P1.7. Maar die staat nog op de werkbank.
Grt,
Nick