Na al wat jaartjes anoniem meegelezen te hebben, toch maar eens voorstellen.
Nick, net over de 40 en woonachtig in de Achterhoek; Winterswijk.
In dagelijks werkzaam bij een grote kabelexploitant als engineer.
Al jaren muziekliefhebber en jaren geleden de stoute schoenen aangetrokken en zelf wat gebouwd. Niet zelf bedacht trouwens
- Bride of Zen
- A40
- A30(Audio&Techniek)
- BLZS
- Aleph-5
- Aleph-J
- Davis MV-7
Dat zijn zo'n beetje de projecten waar ik mee aan gewaagd heb ( soms in samenwerking met m'n jongere broer) die ook besmet raakte met zelfbouw !
Laatste wapenfeit is de P1.7. Maar die staat nog op de werkbank.
Grt,
Nick
