Voorstellen..... Nick

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
nickwin
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 05 okt 2015, 22:03
Locatie: Winterswijk

Voorstellen..... Nick

Bericht door nickwin »

Hallo,

Na al wat jaartjes anoniem meegelezen te hebben, toch maar eens voorstellen.
Nick, net over de 40 en woonachtig in de Achterhoek; Winterswijk.
In dagelijks werkzaam bij een grote kabelexploitant als engineer.

Al jaren muziekliefhebber en jaren geleden de stoute schoenen aangetrokken en zelf wat gebouwd. Niet zelf bedacht trouwens :wink:

- Bride of Zen
- A40
- A30(Audio&Techniek)
- BLZS
- Aleph-5
- Aleph-J
- Davis MV-7

Dat zijn zo'n beetje de projecten waar ik mee aan gewaagd heb ( soms in samenwerking met m'n jongere broer) die ook besmet raakte met zelfbouw !

Laatste wapenfeit is de P1.7. Maar die staat nog op de werkbank.

Grt,
Nick
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Voorstellen..... Nick

Bericht door Henkjan »

welkom Nick
mooi lijstje....
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Voorstellen..... Nick

Bericht door bas focal m180 »

- Bride of Zen :foto:
- A40 :foto:
- A30(Audio&Techniek) :foto:
- BLZS :foto:
- Aleph-5 :foto:
- Aleph-J :foto:
- Davis MV-7 :foto:

Of vraag ik nu teveel.
nickwin
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 05 okt 2015, 22:03
Locatie: Winterswijk

Re: Voorstellen..... Nick

Bericht door nickwin »

Oke, oke dan..... 8)
Maar de meeste foto's zijn wel van het tijdperk voordat er HD was.
Bijlagen
PassA-40.
PassA-40.
Balanced Zen Line Stage
Balanced Zen Line Stage
Balanced Zen Line Stage, getekend op calque papier en zelf geëtst !
Balanced Zen Line Stage, getekend op calque papier en zelf geëtst !
BZLS - behuizing.
BZLS - behuizing.
Balanced Zen Line Stage.
Balanced Zen Line Stage.
Massieve koeling.
Massieve koeling.
Bakbeest !
Bakbeest !
Gelaserde achterkant.
Gelaserde achterkant.
Lekker compact.
Lekker compact.
aj_front2s.jpg
aj_back2s.jpg
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15170
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Voorstellen..... Nick

Bericht door Barry2001 »

Welkom Nick! mooie projecten, en Winterswijk is op acceptabele rijafstand van de luisterdag Oost Nederland :mrgreen:

Ik zou zeggen laat nog eens vaker van je zien/horen hier.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Voorstellen..... Nick

Bericht door ray5150 »

=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

Welkom !
nickwin
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 05 okt 2015, 22:03
Locatie: Winterswijk

Re: Voorstellen..... Nick

Bericht door nickwin »

Ook nog een plaatje van de Davis MV7.

Was eigenlijk een renovatie project. Heb ze overgenomen en toe meteen goed onder handen genomen. Aan de voorzijde een 45 graden rand gefreesd en in de 2k lak gezet.
Ondanks de leeftijd kunne ze nog steeds goed meekomen 8)
Bijlagen
image.jpeg
Plaats reactie