Zit nu te denken aan zand scheppen in de tuin, hups in het ding en dan maar schoonblazen van vanalles? Of is dit te kort door de bocht? Ben wel benieuwd en ga morgen nog ff kijken
Sandblaster?
Moderator: Beheerdersteam
Sandblaster?
Zag gister bij de Lidl een interessant ding waarvan de betekenis maar nu pas doordringt. Kan wellicht interessant zijn? Tis een zandstraalding op perslucht.
Zit nu te denken aan zand scheppen in de tuin, hups in het ding en dan maar schoonblazen van vanalles? Of is dit te kort door de bocht? Ben wel benieuwd en ga morgen nog ff kijken
Zit nu te denken aan zand scheppen in de tuin, hups in het ding en dan maar schoonblazen van vanalles? Of is dit te kort door de bocht? Ben wel benieuwd en ga morgen nog ff kijken
Re: Sandblaster?
Mogelijk dat zand uit de tuin te grof is, maar zand dat je gebruikt als bodembedekking voor vogels is wel geschikt.
Re: Sandblaster?
Die he'k al Aart..AatV schreef:Moet je de compressor er natuurlijk wel bij kopen..![]()
groet,
Aat
Re: Sandblaster?
Archie schreef:Die he'k al Aart..AatV schreef:Moet je de compressor er natuurlijk wel bij kopen..![]()
groet,
Aat
Re: Sandblaster?
Best dat over de groove stuckjes er niks over gezegd wordt hihi -:)ds23man schreef:Dan wel even de grove stukjes eruit zeven, ik spreek uit ervaring.
Momenteel: 'fly like an eagle' op van de Steve Miller Band!
Komt heeeel dichtbij die perfecte nummer
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Sandblaster?
Nou ben ik heel wat gewend, maar die gedachtenkronkels/sprongen van jouw verrassen me elke keer weer. 
Re: Sandblaster?
Maar, er is nog steeds maar 1 lied dat ultiem draaibaar is en dus het best opgenomen, uitgevoerd en luisterbaar is!
Tsja tsja, welke lied is dat hè?
Buig uw daar maar eens over
Tsja tsja, welke lied is dat hè?
Buig uw daar maar eens over
Re: Sandblaster?
Daarom mocht ik van de Koningin ook niet meer mee doe met werkends23man schreef:Nou ben ik heel wat gewend, maar die gedachtenkronkels/sprongen van jouw verrassen me elke keer weer.
Re: Sandblaster?
Wel al gekocht, nog niet geprobeerd, voelt wel degelijk. Heel een oudig dingske dus er kan weinig aan stuk -:) zal kijken of ik morgen een testblast kan doen 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Sandblaster?
Ik heb ergens een vergelijkbaar ding liggen. Leuk om even een klein plekje te bewerken zonder al te veel troep te maken. Voor grote oppervlakken is het een ramp omdat je niet ziet wat je doet en de opvangzak heel snel vol is.
Re: Sandblaster?
tja praat in het geval van een onderwaterschip natuurlijk wel over grote oppervlakken.
Njah dan zal er wel niets anders op zitten dan de ouderwetsche driehoekskrabbert.
Njah dan zal er wel niets anders op zitten dan de ouderwetsche driehoekskrabbert.
Re: Sandblaster?
Wij deden destijds de onderkant van de Klipper met een roterende staalborstel op perslucht. Droog varen op het wad bij vloed en bij eb gaan met die banaanhrscharft schreef:tja praat in het geval van een onderwaterschip natuurlijk wel over grote oppervlakken.
Njah dan zal er wel niets anders op zitten dan de ouderwetsche driehoekskrabbert.
Re: Sandblaster?
Mwah, die loszittende troep valt er anders onderweg toch wel af en die roest is goed voor de stalen zenuwen van de zeehondjes 
Re: Sandblaster?
Ben bang dat er met zo'n ding niet veel van mijn 12mm polyesther rompje overblijft. Of dat ik iig NIET het gewenste gladde resultaat ga behalen.Wij deden destijds de onderkant van de Klipper met een roterende staalborstel op perslucht. Droog varen op het wad bij vloed en bij eb gaan met die banaan
Afbijt is ook troep en werkt ook niet.
De enige twee methoden die ik tot nu toe gezien heb die echt werken zijn dus:
-glasparelstralen, snel en vrijwel direct glad resultaat zonder veel nawerk.
-ouderwetsch krabben, duurt lang en naderhand nog veel schuurwerk om het mooi glad te krijgen.
Het huidige onderwaterschip is net een maanlandschap.
En ja het gaat in dit geval om de heerlijk gezonde koperhoudende anti fauling die er af moet.
