WIE WIL MIJN ARCAM avr 200 REPAREREN

Voor vraag naar gebruikte, audio-gerelateerde zaken of wellicht een dienst.... Hier a.u.b. géén vragen en discussies over verkoopadressen van nieuw spul. Die horen thuis in de bouwforums, waar anderen er ook iets aan kunnen hebben.
Gesloten
minko
Berichten: 138
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 8:56
Locatie: Roosendaal

WIE WIL MIJN ARCAM avr 200 REPAREREN

Bericht door minko »

Zoals hier op het forum al gemeld heb ik een Arcam AVR 200 die in overload ( alarm ) gaat.

Nu heb ik al heel veel hulp gehad van oa anne en andre,
maar helaas ben ik niet zo vaardig dat ik het zelf op kan lossen en repareren. :hide:
Ik zoek dus iemand die tegen betaling de versterker kan repareren.

Als je iemand weet of misschien zelf wilt repareren hoor ik het graag.

alvast bedankt :goedzo:
Gesloten

Terug naar “Ter overname gevraagd”