Squeezebox app

Mediaservers, (mobiele cliënt)-spelers, HTPC's, internetradio's, software en al wat hiermee verband houdt.
  • (daarom niet noodzakelijkerwijs zelfbouw)

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Rade

Squeezebox app

Bericht door Rade »

Ik stream naar volle tevredenheid Spotify via Rpi + Hifiberry. Op de Rpi draait Logitech Media Server met Squeezeplug. Deze bedien ik via Squuezebox app voor Android op mijn telefoon. Dit werkt perfect. Voorheen ook via mijn tablet maar sinds deze een upgrade heeft gehad naar Android 5.x werkt de app niet meer. Zijn er nog andere gratis apps/ methodes om deze te bedienen. Met de alternatieven in Playstore krijg ik de boel nog niet bediend. Iemand nog tips?
John P

Re: Squeezebox app

Bericht door John P »

Ik gebruik altijd squeeze commander (niet gratis), veel gemakkelijker en sneller dan de logitech app. Of die in jouw geval werkt heb ik geen idee van, het kan zijn dat je even moet wachten tot de software bijgewerkt is op de nieuwe OS.
Rade

Bericht door Rade »

Je gebruikt de squeeze commander icm LMS op RPI? Herkent deze na installatie direct de speler? Gratis is trouwens geen vereiste als er een alternatief is die net zo goed of beter is.
John P

Bericht door John P »

Ik gebruik hem op LMS met een squeezebox touch en squeezebox player en squeezelite.
Rade

Bericht door Rade »

Heb 'm gekocht. Werkt perfect! Bedankt voor de tip.

Groet Erwin
Plaats reactie

Terug naar “Streaming Media/Apparatuur”