Goedemiddag
Geplaatst: vr 21 aug 2015, 18:40
Goedemiddag allen,
Ik kijk al een langere tijd mee op het forum en heb nu eindelijk toch besloten een eigen accountje aan te maken. Zelf ben ik een complete leek op het gebied van zelfbouw audio. Ik ben 23 jaar en woonachtig in Zwolle. Momenteel ben ik bezig met mijn opleiding en werk ik als marktonderzoeker. Muziek is al een lange tijd mijn hobby. Als muzikant en aspirant audiofiel. Nu ik eindelijk het budget heb om een passende luidspreker te kopen (en misschien wel bouwen) voor mijn versterker (Harman/Kardon HK990) ben ik dus al mijn opties aan het onderzoeken. Gezien mijn ervaring met houtbewerking (0,0) en geringe ervaring met zelfbouw (enkel mijn studiomonitoren gerepareerd). Zou ik mij eigenlijk niet willen wagen aan het bouwen van een "high-end" luidspreker. Wel lijkt het mij leuk om er een te ontwerpen en een gedeelte uitbesteden. Het assembleren, afwerken zou mij nog moeten lukken. Ik hoop hier in ieder geval veel ervaring op te doen.
Groetjes,
Richard
Ik kijk al een langere tijd mee op het forum en heb nu eindelijk toch besloten een eigen accountje aan te maken. Zelf ben ik een complete leek op het gebied van zelfbouw audio. Ik ben 23 jaar en woonachtig in Zwolle. Momenteel ben ik bezig met mijn opleiding en werk ik als marktonderzoeker. Muziek is al een lange tijd mijn hobby. Als muzikant en aspirant audiofiel. Nu ik eindelijk het budget heb om een passende luidspreker te kopen (en misschien wel bouwen) voor mijn versterker (Harman/Kardon HK990) ben ik dus al mijn opties aan het onderzoeken. Gezien mijn ervaring met houtbewerking (0,0) en geringe ervaring met zelfbouw (enkel mijn studiomonitoren gerepareerd). Zou ik mij eigenlijk niet willen wagen aan het bouwen van een "high-end" luidspreker. Wel lijkt het mij leuk om er een te ontwerpen en een gedeelte uitbesteden. Het assembleren, afwerken zou mij nog moeten lukken. Ik hoop hier in ieder geval veel ervaring op te doen.
Groetjes,
Richard