Goedemiddag allen,
Ik kijk al een langere tijd mee op het forum en heb nu eindelijk toch besloten een eigen accountje aan te maken. Zelf ben ik een complete leek op het gebied van zelfbouw audio. Ik ben 23 jaar en woonachtig in Zwolle. Momenteel ben ik bezig met mijn opleiding en werk ik als marktonderzoeker. Muziek is al een lange tijd mijn hobby. Als muzikant en aspirant audiofiel. Nu ik eindelijk het budget heb om een passende luidspreker te kopen (en misschien wel bouwen) voor mijn versterker (Harman/Kardon HK990) ben ik dus al mijn opties aan het onderzoeken. Gezien mijn ervaring met houtbewerking (0,0) en geringe ervaring met zelfbouw (enkel mijn studiomonitoren gerepareerd). Zou ik mij eigenlijk niet willen wagen aan het bouwen van een "high-end" luidspreker. Wel lijkt het mij leuk om er een te ontwerpen en een gedeelte uitbesteden. Het assembleren, afwerken zou mij nog moeten lukken. Ik hoop hier in ieder geval veel ervaring op te doen.
Groetjes,
Richard
Goedemiddag
Moderator: Beheerdersteam
Re: Goedemiddag
Welkom, Richard. veel plezier op het forum.
Een bezoek aan een ZBA - luisterdag kan voor heel veel inspiratie zorgen.
Een bezoek aan een ZBA - luisterdag kan voor heel veel inspiratie zorgen.
Re: Goedemiddag
Voor het geval je het topic nog niet gezien hebt waar ray naar verwijst. 17 oktober in Beetsterzwaag:
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 26&t=22582
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 26&t=22582
Re: Goedemiddag
Welkom Richard,
Rond Februari is er meestal een zelfbouwdag in Hengelo (of Almelo?).
Rond Februari is er meestal een zelfbouwdag in Hengelo (of Almelo?).
-
Rizzle da Don
- Berichten: 2
- Lid geworden op: vr 21 aug 2015, 18:08
Re: Goedemiddag
Misschien geen slecht idee om een keertje een ZBA dagje te bezoeken. Wie weet heb ik tegen februari al iets zelf gebouwd. 17 oktober zal ik in ieder geval niet redden, erg drukke week voor mij.
In ieder geval zal volgende week ergens een topicje openen met de ideeën en vragen die ik heb. Mijn plannen zijn daar nu nog te globaal voor.
In ieder geval zal volgende week ergens een topicje openen met de ideeën en vragen die ik heb. Mijn plannen zijn daar nu nog te globaal voor.
