Hoe kan ik nu het beste mijn filter monteren? Ik zie dat er over het algemeen een plankje wordt genomen en alles wordt daar op gelijmd of met tie-wraps op vast gezet. Is dit echt de beste methode? Lijkt mij dat je resonanties etc zo minimaal wilt houden dus waarom wordt hier (als ik het overal goed heb gezien) niet gedempt? Misschien dat het beter is om iets anders dan hout te gebruiken?
Graag jullie ervaring/kennis
Met vriendelijke groet,
Jordi
