Pagina 1 van 1

gezocht: schema van de Vifa Vivace '87

Geplaatst: vr 10 jul 2015, 9:08
door dre
Gezocht het schema van de Vifa Vivace '87.

Re: gezocht: schema van de Vifa Vivace '87

Geplaatst: vr 10 jul 2015, 19:02
door ronnydepony
je hebt een "PB" Dre :wink:

Re: gezocht: schema van de Vifa Vivace '87

Geplaatst: vr 10 jul 2015, 19:06
door dre
Jongens(meerdere),bedankt voor de moeite! 8)

Ik ben voorzien!

Misschien handig om er eentje te posten.
Maar mag dat eigenlijk? 8-[

Re: gezocht: schema van de Vifa Vivace '87

Geplaatst: vr 10 jul 2015, 19:11
door SARK
Die van mij mag je van mij posten (MOD's, het is een gestripte versie van de Elektuur Special - HiFi-Luidsprekers 2 uit (gut wat een verrassing) 1987). Ik denk dat het artikel inmiddels al verjaard is.

Re: gezocht: schema van de Vifa Vivace '87

Geplaatst: vr 10 jul 2015, 19:16
door dre

Re: gezocht: schema van de Vifa Vivace '87

Geplaatst: vr 10 jul 2015, 19:25
door dre
Leuk stukje trouwens!

Hoe is dat stukje van de Etons trouwens? :mrgreen:

Re: gezocht: schema van de Vifa Vivace '87

Geplaatst: vr 10 jul 2015, 19:53
door ds23man
Vivace 87 was mijn tweede set zelfbouwers, de Kef CS5 de eerste.

Re: gezocht: schema van de Vifa Vivace '87

Geplaatst: vr 10 jul 2015, 19:58
door dre
Een prima speaker toch?

Re: gezocht: schema van de Vifa Vivace '87

Geplaatst: vr 10 jul 2015, 20:01
door ds23man
Welke?

Re: gezocht: schema van de Vifa Vivace '87

Geplaatst: vr 10 jul 2015, 20:03
door dre
De Vivace natuurlijk. :mrgreen: