Pagina 1 van 1
gezocht: schema van de Vifa Vivace '87
Geplaatst: vr 10 jul 2015, 9:08
door dre
Gezocht het schema van de Vifa Vivace '87.
Re: gezocht: schema van de Vifa Vivace '87
Geplaatst: vr 10 jul 2015, 19:02
door ronnydepony
je hebt een "PB" Dre

Re: gezocht: schema van de Vifa Vivace '87
Geplaatst: vr 10 jul 2015, 19:06
door dre
Jongens(meerdere),bedankt voor de moeite!
Ik ben voorzien!
Misschien handig om er eentje te posten.
Maar mag dat eigenlijk?

Re: gezocht: schema van de Vifa Vivace '87
Geplaatst: vr 10 jul 2015, 19:11
door SARK
Die van mij mag je van mij posten (MOD's, het is een gestripte versie van de Elektuur Special - HiFi-Luidsprekers 2 uit (gut wat een verrassing) 1987). Ik denk dat het artikel inmiddels al verjaard is.
Re: gezocht: schema van de Vifa Vivace '87
Geplaatst: vr 10 jul 2015, 19:16
door dre
Re: gezocht: schema van de Vifa Vivace '87
Geplaatst: vr 10 jul 2015, 19:25
door dre
Leuk stukje trouwens!
Hoe is dat stukje van de Etons trouwens?

Re: gezocht: schema van de Vifa Vivace '87
Geplaatst: vr 10 jul 2015, 19:53
door ds23man
Vivace 87 was mijn tweede set zelfbouwers, de Kef CS5 de eerste.
Re: gezocht: schema van de Vifa Vivace '87
Geplaatst: vr 10 jul 2015, 19:58
door dre
Een prima speaker toch?
Re: gezocht: schema van de Vifa Vivace '87
Geplaatst: vr 10 jul 2015, 20:01
door ds23man
Welke?
Re: gezocht: schema van de Vifa Vivace '87
Geplaatst: vr 10 jul 2015, 20:03
door dre
De Vivace natuurlijk.
