gezocht: schema van de Vifa Vivace '87
Moderator: Beheerdersteam
- ronnydepony
- Berichten: 1163
- Lid geworden op: ma 19 feb 2007, 20:22
- Locatie: Lichtervelde (B)
Re: gezocht: schema van de Vifa Vivace '87
Jongens(meerdere),bedankt voor de moeite!
Ik ben voorzien!
Misschien handig om er eentje te posten.
Maar mag dat eigenlijk?
Ik ben voorzien!
Misschien handig om er eentje te posten.
Maar mag dat eigenlijk?
Re: gezocht: schema van de Vifa Vivace '87
Die van mij mag je van mij posten (MOD's, het is een gestripte versie van de Elektuur Special - HiFi-Luidsprekers 2 uit (gut wat een verrassing) 1987). Ik denk dat het artikel inmiddels al verjaard is.
Re: gezocht: schema van de Vifa Vivace '87
Leuk stukje trouwens!
Hoe is dat stukje van de Etons trouwens?
Hoe is dat stukje van de Etons trouwens?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: gezocht: schema van de Vifa Vivace '87
Vivace 87 was mijn tweede set zelfbouwers, de Kef CS5 de eerste.
