RG178
Geplaatst: wo 08 jul 2015, 19:25
Onlangs heb ik een bos kluwen gekregen...
Het gaat om RG178, ben bezig dit te ontrafelen. Dit gebruikte ik altijd al voor men interlink en men draaitafel.
Voor degene die ook een stukje willen hebben, doe maar even een PB.
Groeten!
Barrie
Het gaat om RG178, ben bezig dit te ontrafelen. Dit gebruikte ik altijd al voor men interlink en men draaitafel.
Voor degene die ook een stukje willen hebben, doe maar even een PB.
Groeten!
Barrie