Onlangs heb ik een bos kluwen gekregen...
Het gaat om RG178, ben bezig dit te ontrafelen. Dit gebruikte ik altijd al voor men interlink en men draaitafel.
Voor degene die ook een stukje willen hebben, doe maar even een PB.
Groeten!
Barrie
RG178
Netkabels, interlinks, luidsprekerkabels, etc.
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Ga naar
- OVER DIT FORUM
- ↳ Forum Mededelingen
- ↳ FAQ
- ↳ Mededelingen archief
- ↳ Forumaangelegenheden, Algemeen
- ↳ Stel je eens voor
- ↳ Projecten van het jaar
- ↳ Wiki aangelegenheden
- ↳ Showcases
- ↳ Luidspreker Showcases
- ↳ Versterker Showcases
- ↳ Bronnen Showcases
- ↳ Sets en Overige Zelfbouw Showcases
- ↳ Oude Showcases
- LUIDSPREKER ZELFBOUW EN TWEAKS
- ↳ Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- ↳ Luidspreker Drivers
- ↳ Houtbewerking, etc
- ↳ Filterontwerp & Passieve Filters
- ELEKTRONICA ZELFBOUW EN TWEAKS
- ↳ Actieve Luidsprekerelektronica
- ↳ Versterkers
- ↳ Kabels
- ↳ Bronnen
- ↳ Overige Audio-elektronica
- COMPUTERAUDIO EN STREAMING MEDIA
- ↳ Streaming Media/Apparatuur
- OVERIGE ZELFBOUW M.B.T. AUDIO
- ↳ Akoestiek
- ↳ Sets en Overig
- ↳ Pro Audio specifiek
- ↳ Car Audio Specifiek
- GEREEDSCHAPPEN
- ↳ Hout- en metaalbewerkingsgereedschap
- ↳ Houtbewerking, etc
- ↳ Elektronicagereedschap
- ↳ Solderen, etc
- ↳ DIY-gereedschap
- ↳ Meten....
- MARKTPLAATS
- ↳ Aangeboden
- ↳ Archief
- ↳ Ter overname gevraagd
- ↳ Archief
- ↳ Ruilen
- SPONSORENPLAATS
- ↳ Persberichten
- ↳ DIY events door sponsoren
- ↳ Linear Audio Academy - Cursus audio-ontwerpen
- ↳ Deelnemersforum
- MEET AND GREET & EVENTS
- ↳ DIY Events door leden
- ↳ Luidspreker Ontwerpwedstrijd
- OVERIGE DISCUSSIES EN OFF-TOPIC
- ↳ Hifi Gerelateerd
- ↳ Test Forum
