cubo

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Marijnsp
Berichten: 37
Lid geworden op: vr 31 jan 2014, 14:21

cubo

Bericht door Marijnsp »

Hallo allemaal!

Ik wil over een week of twee één of twee subs gaan bouwen. Nu is mijn budget een beetje beperkt (in pa termen) en ben ik aan het twijfelen of ik nu een cubo 15 zou bouwen met een kappa 15lfa of twee cubo 12 met fane 12-300? (eventueel zat ik aan twee cubo 15 met dap ab-15 of twee cubo 12 met dap mb12 te denken)
Het filteren zal gebeuren met een minidsp of een behringer cx2310 oid.
Het gebruik zal vooral tuinfeestjes zijn. (De tuin is redelijk groot en we willen uiteraard wel een beetje knallen ;) )
Wat zouden jullie doen?
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14143
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: cubo

Bericht door Walt »

Ik zou je vraag op het Newline forum stellen, dit forum is overwegend 'hifi' ....

Groetjes Walter
Marijnsp
Berichten: 37
Lid geworden op: vr 31 jan 2014, 14:21

Re: cubo

Bericht door Marijnsp »

daar zit wat in! bedankt voor de snelle reactie! :)
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”