MiniDSP plugin software start niet op.
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
MiniDSP plugin software start niet op.
Sinds gisteren start het programma van MiniDSP 2way advanced niet meer op. Hij vroeg om een update van adobe air, dat heb ik gedaan en sindsdien doet hij het niet meer. Ik zie even het tekentje van het laden, maar dan houd het op.
Ik heb het programma verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar zonder resultaat. Ik heb een oude versie van adobe air erop gezet, maar ook zonder resultaat....
Iemand enig idee wat het kan zijn of wat ik nog kan proberen?
Ik heb het programma verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar zonder resultaat. Ik heb een oude versie van adobe air erop gezet, maar ook zonder resultaat....
Iemand enig idee wat het kan zijn of wat ik nog kan proberen?
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
Re: MiniDSP start niet op.
da's vaag. heb je al op t minidsp support forum gekeken?
en als je een compleet nw versie download van minidsp.com?
en als je een compleet nw versie download van minidsp.com?
Re: MiniDSP start niet op.
Heel vaag ja, ik heb de nieuwe versie van minidsp.com gedownload, maar die doet het niet.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
Re: MiniDSP plugin software start niet op.
is de M$ .Net handel up-to-date? die is ook nodig, mss dat die nieuwe air een conflict heeft met die?
Ik heb ook die een vergelijkbare situatie heeft meegemaakt, bij mij bleek het dat de BIOS niet op de juiste tijd stond, was dus door de backup batterij niet meer bijgewerkt.
Nieuwe batterij gemonteerd in de laptop en de tijd in het bios correct ingesteld en toen werkte het.
Misschien dus ook eens in die richting zoeken.
Nieuwe batterij gemonteerd in de laptop en de tijd in het bios correct ingesteld en toen werkte het.
Ik heb windows helemaal up-to-date gemaakt, maar hij doet het nog niet.
Oei daar heb ik echt geen verstand van. Misschien moet ik hiervoor toch maar naar een computerzaak gaan.hannesie schreef:Ik heb ook die een vergelijkbare situatie heeft meegemaakt, bij mij bleek het dat de BIOS niet op de juiste tijd stond, was dus door de backup batterij niet meer bijgewerkt.
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
In principe hoef je alleen rechts onderin bij Windows te kijken of je tijd en datum kloppen. Als dat zo is dan klopt het in de BIOS ook. Maar het zal best kloppen omdat anders Windows update ook niet functioneert.
- pappaleo
- Contacteer:
Het programma op een vastgesteld tijdstip starten (het zal niet werken), even wachten, en daarna in het logboek (event log) op het betreffende tijdstip nakijken wat er nou mis ging.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
+1. Het is nu gissen waarom het niet werkt, bij een oorzaak kun je gericht naar een oplossing zoeken..pappaleo schreef:Het programma op een vastgesteld tijdstip starten (het zal niet werken), even wachten, en daarna in het logboek (event log) op het betreffende tijdstip nakijken wat er nou mis ging.
Ik heb even gekeken, naar het logboek. Ik kende het niet eens.
Ik kom nu 2 dingen tegen en dat is gebeurd rondom het opnieuw installeren. Alleen het programma proberen te openen registreert hij volgens mij niet, want daar kan ik niets over vinden.
Wat wilt dit zeggen en wat kan ik eraan doen?
Ik kom nu 2 dingen tegen en dat is gebeurd rondom het opnieuw installeren. Alleen het programma proberen te openen registreert hij volgens mij niet, want daar kan ik niets over vinden.
Ik heb even gekeken, naar het logboek. Ik kende het niet eens.
Bij het installeren druk je vaak op een (push button), dat kun je dan ook mogelijk doen door er eerst even met de rechtermuisknop op te klikken, en dan uitvoeren als administrator.
Mogelijk de oplossing voor het installeren.
Hoeveel gebruikers heb je op die PC en wat zijn hun rechten, dit kun je achterhalen bij het configuratiescherm en dan gebruikers, of account, en je hebt er minimaal 1 als adminstrator met die rechten nodig en als dusdanig inloggen.
Er zijn 2 gebruikers. Ik zelf ben ingelogd als administrator. Dus daar zou niets verkeerd mee zijn toch?
Maar eens compleet deinstalleren? en dan opnieuw als administrator installeren.!
Ik heb maar 1 laptop hier thuis....
maar anders zou dat wel lukken ja.
Waar is jullie google-fu?
Via:
Via:
Als je al Administrator bent EN de setup als Administrator uitvoert (wat dus twee verschillende dingen zijn) zou het dus wel moeten werken.the error ”Application SID does not match Conductor SID” will be generated whenever the user account the service is being run under does not match the user account used to launch the setup instance. The term “Conductor” refers to the MSI setup engine. It also appears that if the setup is executed with elevated permissions (Run As Administrator), then the SID check is bypassed. This behavior is by design and is intended to prevent the malicious restarting of critical system services.
Tja.... Maar hij doet het toch echt niet
Ik heb het meerdere keren geprobeerd, ook op een andere schijf op de computer, maar dat maakte niets uit.
Ik ga binnenkort wel even naar de computerwinkel hier in de buurt.
Ik heb het meerdere keren geprobeerd, ook op een andere schijf op de computer, maar dat maakte niets uit.
Ik ga binnenkort wel even naar de computerwinkel hier in de buurt.
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
Misschien een overbodige vraag maar ik stel hem toch maar: is de pc verbonden met een vaste internet verbinding? zonder een vaste internetverbinding start de minidsp software niet op, dus misschien is het ook een idee om een eventuele firewall of beveiligings-software tijdelijk uit te schakelen om zo te zien of de plug-in wel start.
Waar woont je pc ongeveer? mocht dat in de buurt zijn dan wil ik er best met je naar kijken.
Waar woont je pc ongeveer? mocht dat in de buurt zijn dan wil ik er best met je naar kijken.
Ik heb hem al naar de winkel gebracht. Ze zouden kijken en de computer gelijk even 'opfrissen'. Dan wordt hij gelijk wat sneller. Ik ben benieuwd!