Pagina 1 van 1

xt300 in en hoorn?

Geplaatst: za 20 mei 2006, 10:25
door Paul
http://www.diyaudio.com/forums/showthre ... highlight=

Wat vinden jullie van wat deze Calvin heeft gedaan?

- hoe kom je tot de vorm van zo'n hoorn?

Geplaatst: za 20 mei 2006, 12:06
door vigier
Hoi Paul,

heb er maar ff kort naar gekeken, maar hij zou er een bestaande vorm voor hebben kunnen gebruikt (voor mijn part een aluminium kom van t een of ander, en daar de bodem uitgezaagd), of het is op een cnc-freesbank/draaidbank gemaakt.

Groeten, Joris

Geplaatst: za 20 mei 2006, 12:40
door Paul
Bedoel eigenlijk hoe je tot de vorm komt die je in de CNC programmeert zeg maar :wink:

Re: xt300 in en hoorn?

Geplaatst: za 20 mei 2006, 13:20
door Marp
Paul schreef:
http://www.diyaudio.com/forums/showthre ... highlight=

Wat vinden jullie van wat deze Calvin heeft gedaan?
diyAudio.com schreef:
You are not logged in or you do not have permission to access this page.
Zo valt er weinig te zien.

Geplaatst: za 20 mei 2006, 15:41
door SARK
Afbeelding

Afbeelding


Piccies :D