http://www.diyaudio.com/forums/showthre ... highlight=
Wat vinden jullie van wat deze Calvin heeft gedaan?
- hoe kom je tot de vorm van zo'n hoorn?
xt300 in en hoorn?
Moderator: Beheerdersteam
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: xt300 in en hoorn?
Paul schreef:http://www.diyaudio.com/forums/showthre ... highlight=
Wat vinden jullie van wat deze Calvin heeft gedaan?
Zo valt er weinig te zien.diyAudio.com schreef:You are not logged in or you do not have permission to access this page.


