teac a-600 re-kanaal uitval

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
richard38
Berichten: 25
Lid geworden op: za 04 apr 2015, 15:30
Locatie: delft

teac a-600 re-kanaal uitval

Bericht door richard38 »

Hallo ,
Ik had een teac a-r600 gekocht, . Een simpel versterkertje en de grotere caps vervangen voor nieuwe en wat kleinere elco's + de 6 in 1 plastic rca houder waar de phono cd in nog een input op zat eraf gehaald en enkel losse rca's voor de cd-input erop gezet, aangezien de onboard phono matig was. Maar bij het aanzetten hoorde in bij het verandere van put kanaal
veel getik en het rechterkanaal heeft er geen zin in. Linker doet het prima . Ook geen rook gezien of elco's. Uitgangen zijn relais gestuurd en heb de service manual wel, maar cpu zit ver weg. Mainboard kan ik zo bij net als trafo eindversterkertje, heb alleen geen scope, ben bij oudertjes en thuis is het desktop scopje, wel mulitertje , dca75 en lcr meter. Denk dat
gelijkrichter en relais maar als eerste doormeet en de eindtrap en uiteraard de trafo, maar iemand ervaring met het model??? Gr richard
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: teac a-600 re-kanaal uitval

Bericht door ray5150 »

Altijd fijn voor de meekijkende Belgische Puzzelaars... :lol:
teac_a-r600_sm.pdf
(4.36 MiB) 184 keer gedownload
Maare, was dat probleem er ook al vóór de aanpassingen aan de RCA inputs ?
Plaats reactie