Voorstellen .... richard

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
richard38
Berichten: 25
Lid geworden op: za 04 apr 2015, 15:30
Locatie: delft

Voorstellen .... richard

Bericht door richard38 »

Hallo,
Richard de vreede , al wat jaartjes ziek thuis en ondanks verwijskaart dat ik 3-6 maanden intern moet in een rev. centrum(belgische arts), ben ik na anderhalf jaar nog thuis, vanwege ons fantastische zorgstelsel. Schouderers operen kan niet meer( spieren moeten eerst opgerekt en gedactiveerd worden, net als de hele achterkant). Maargoed:) ik ben dus meestal binnen, vaak op bed. Ben ir.micro-electronica en heb vrij veel dj-gear, draaitafel en hifi-staan en hou ook van scratchen:)... Heb heel veel audio uit elkaar gehaald, vaak in de winkel, aangezien men niet weet wat men verkoopt en je recht hebt wat je koopt en service manuals ook niet aanwezig, maar vooral bij hifi is het schrbarig matig qua ontwerp en onderdelen. Verschillende projectje liggen open. Zoals nieuwe actieve crossover and tri-amp voor m-audio m3-8, nogal matig qua onderdelen is opgebouwd; maw je verkocht me eerst opzettelijk crap-->, ondeugdelijk produkt, geld terug.
Maar ik denk wel, dat ik op spellen/typen na, redelijk op de hoogte ben.

Gr rochard
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Voorstellen .... richard

Bericht door ray5150 »

Welkom hier, Richard. :D
En natuurlijk beterschap met je gezondheid gewenst.
Plaats reactie