Pagina 1 van 1
Oude vifa tweeter vs Seas tweeter
Geplaatst: zo 14 mei 2006, 14:01
door rho
Heeft iemand ervaring met volgende Vifa tweeter?
http://www.tymphany.com/datasheet/printview.php?id=302
Heeft iemand hem misschien nog ergens liggen?
Hoe zou hij zich verhouden tot volgende Seas tweeter? (27TFFC)
http://www.seas.no/seas_line/tweeters/H881.PDF
Re: Oude vifa tweeter vs Seas tweeter
Geplaatst: zo 14 mei 2006, 17:28
door weidok
Bij de eerste link krijg ik een Peerless tweet te zien klopt dat ?
btw heb em niet te liggen

Re: Oude vifa tweeter vs Seas tweeter
Geplaatst: zo 14 mei 2006, 17:54
door jw
Bij de eerste link krijg ik een Peerless tweet te zien klopt dat ?
Ja dat klopt, Vifa is overgenomen door Peerless, en gaat nu door onder de naam Peerless Vline.
Geplaatst: zo 14 mei 2006, 20:28
door rho
Ja, dat wordt nu Peerless Vline genoemd maar in de tijd dat deze tweeter beschikbaar was hete het nog Vifa.

Geplaatst: zo 14 mei 2006, 20:51
door weidok
rho schreef:Ja, dat wordt nu Peerless Vline genoemd maar in de tijd dat deze tweeter beschikbaar was hete het nog Vifa.

Heb ze beide niet gehoord... maar ik zou voor de SEAS kiezen
als ik de specs en plaatjes zo zie... heeft de seas een vlakker
fekwentie- en impendantie verloop..
Geplaatst: ma 15 mei 2006, 18:44
door rho
weidok schreef:rho schreef:Ja, dat wordt nu Peerless Vline genoemd maar in de tijd dat deze tweeter beschikbaar was hete het nog Vifa.

Heb ze beide niet gehoord... maar ik zou voor de SEAS kiezen
als ik de specs en plaatjes zo zie... heeft de seas een vlakker
fekwentie- en impendantie verloop..
De Seas heb ik al, maar als ik de Vifa ergens tegen een leuk prijsje te pakken kan krijgen zou ik ze toch wel willen proberen.