Oude vifa tweeter vs Seas tweeter

Alles over speaker units

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Oude vifa tweeter vs Seas tweeter

Bericht door rho »

Heeft iemand ervaring met volgende Vifa tweeter?
http://www.tymphany.com/datasheet/printview.php?id=302

Heeft iemand hem misschien nog ergens liggen?

Hoe zou hij zich verhouden tot volgende Seas tweeter? (27TFFC)
http://www.seas.no/seas_line/tweeters/H881.PDF
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: Oude vifa tweeter vs Seas tweeter

Bericht door weidok »

rho schreef:
Heeft iemand ervaring met volgende Vifa tweeter?
http://www.tymphany.com/datasheet/printview.php?id=302

Heeft iemand hem misschien nog ergens liggen?

Hoe zou hij zich verhouden tot volgende Seas tweeter? (27TFFC)
http://www.seas.no/seas_line/tweeters/H881.PDF
Bij de eerste link krijg ik een Peerless tweet te zien klopt dat ?

btw heb em niet te liggen :)
Gebruikersavatar
jw
Berichten: 160
Lid geworden op: zo 09 jan 2005, 20:45
Locatie: Zuidplas

Re: Oude vifa tweeter vs Seas tweeter

Bericht door jw »

Bij de eerste link krijg ik een Peerless tweet te zien klopt dat ?


Ja dat klopt, Vifa is overgenomen door Peerless, en gaat nu door onder de naam Peerless Vline.
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Bericht door rho »

Ja, dat wordt nu Peerless Vline genoemd maar in de tijd dat deze tweeter beschikbaar was hete het nog Vifa. :wink:
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

rho schreef:
Ja, dat wordt nu Peerless Vline genoemd maar in de tijd dat deze tweeter beschikbaar was hete het nog Vifa. :wink:
Heb ze beide niet gehoord... maar ik zou voor de SEAS kiezen
als ik de specs en plaatjes zo zie... heeft de seas een vlakker
fekwentie- en impendantie verloop..
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Bericht door rho »

weidok schreef:
rho schreef:
Ja, dat wordt nu Peerless Vline genoemd maar in de tijd dat deze tweeter beschikbaar was hete het nog Vifa. :wink:
Heb ze beide niet gehoord... maar ik zou voor de SEAS kiezen
als ik de specs en plaatjes zo zie... heeft de seas een vlakker
fekwentie- en impendantie verloop..
De Seas heb ik al, maar als ik de Vifa ergens tegen een leuk prijsje te pakken kan krijgen zou ik ze toch wel willen proberen.
Plaats reactie