hoi allemaal
Geplaatst: wo 18 feb 2015, 13:15
Hoi Allemaal,
even voorstellen is wel netjes voordat ik los ga in de forums
Ik ben Savale, 33 jaar en ik ben vooral een liefhebber van lekker knutselen.
Ik heb een elektronica / software ontwikkeling achtergrond en daarnaast hou ik van muziek maken en luisteren.
Ik heb geen ervaring met het ontwerp van hifi apparatuur, maar ga binnenkort beginnen aan een eerste zelfbouwprojectje: een 2.1 setje voor bij de tv en die ook ingezet kan worden om een lekker muziekje te luisteren.
Ik hoop natuurlijk hier wat kennis op te doen, maar mogelijk ook wat (elektronica / versterker) kennis te kunnen delen.
Tot snel op het forum!
groetjes Savale
even voorstellen is wel netjes voordat ik los ga in de forums
Ik ben Savale, 33 jaar en ik ben vooral een liefhebber van lekker knutselen.
Ik heb een elektronica / software ontwikkeling achtergrond en daarnaast hou ik van muziek maken en luisteren.
Ik heb geen ervaring met het ontwerp van hifi apparatuur, maar ga binnenkort beginnen aan een eerste zelfbouwprojectje: een 2.1 setje voor bij de tv en die ook ingezet kan worden om een lekker muziekje te luisteren.
Ik hoop natuurlijk hier wat kennis op te doen, maar mogelijk ook wat (elektronica / versterker) kennis te kunnen delen.
Tot snel op het forum!
groetjes Savale