Pagina 1 van 1

hoi allemaal

Geplaatst: wo 18 feb 2015, 13:15
door savale
Hoi Allemaal,

even voorstellen is wel netjes voordat ik los ga in de forums ;)
Ik ben Savale, 33 jaar en ik ben vooral een liefhebber van lekker knutselen.
Ik heb een elektronica / software ontwikkeling achtergrond en daarnaast hou ik van muziek maken en luisteren.
Ik heb geen ervaring met het ontwerp van hifi apparatuur, maar ga binnenkort beginnen aan een eerste zelfbouwprojectje: een 2.1 setje voor bij de tv en die ook ingezet kan worden om een lekker muziekje te luisteren.
Ik hoop natuurlijk hier wat kennis op te doen, maar mogelijk ook wat (elektronica / versterker) kennis te kunnen delen.
Tot snel op het forum!

groetjes Savale

Re: hoi allemaal

Geplaatst: wo 18 feb 2015, 13:54
door dre
Hallo Savale

Welkom!!

Heb je al een plannetje gemaakt voor je project?

Re: hoi allemaal

Geplaatst: wo 18 feb 2015, 16:04
door savale
dre schreef:
Hallo Savale

Welkom!!

Heb je al een plannetje gemaakt voor je project?
Hi Dré, dank je! Ja de ontwerpjes vorderen, maar details zal ik eens posten om wat feedback op te krijgen. Even uitzoeken nog in welk forum dat thuis hoort. :)

Re: hoi allemaal

Geplaatst: wo 18 feb 2015, 16:05
door dre
Neem eerst maar eens de tijd om rond te kijken! :wink: