hoi allemaal

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
savale
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 18 feb 2015, 13:07

hoi allemaal

Bericht door savale »

Hoi Allemaal,

even voorstellen is wel netjes voordat ik los ga in de forums ;)
Ik ben Savale, 33 jaar en ik ben vooral een liefhebber van lekker knutselen.
Ik heb een elektronica / software ontwikkeling achtergrond en daarnaast hou ik van muziek maken en luisteren.
Ik heb geen ervaring met het ontwerp van hifi apparatuur, maar ga binnenkort beginnen aan een eerste zelfbouwprojectje: een 2.1 setje voor bij de tv en die ook ingezet kan worden om een lekker muziekje te luisteren.
Ik hoop natuurlijk hier wat kennis op te doen, maar mogelijk ook wat (elektronica / versterker) kennis te kunnen delen.
Tot snel op het forum!

groetjes Savale
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: hoi allemaal

Bericht door dre »

Hallo Savale

Welkom!!

Heb je al een plannetje gemaakt voor je project?
savale
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 18 feb 2015, 13:07

Re: hoi allemaal

Bericht door savale »

dre schreef:
Hallo Savale

Welkom!!

Heb je al een plannetje gemaakt voor je project?
Hi Dré, dank je! Ja de ontwerpjes vorderen, maar details zal ik eens posten om wat feedback op te krijgen. Even uitzoeken nog in welk forum dat thuis hoort. :)
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: hoi allemaal

Bericht door dre »

Neem eerst maar eens de tijd om rond te kijken! :wink:
Plaats reactie