Pagina 1 van 2

Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Geplaatst: do 12 feb 2015, 20:41
door Henkjan

Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Geplaatst: do 12 feb 2015, 21:34
door meiborg
Eusj, ik zie dat ik genomineerd ben voor mijn melkpakjes. Te veel eer naar mijn mening, maar desalniettemin leuk! Bedankt ome FR-Aad! :lagge:

Mvg Reinder

Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Geplaatst: do 12 feb 2015, 21:35
door FR_Aad
meiborg schreef:
Eusj, ik zie dat ik genomineerd ben voor mijn melkpakjes. Te veel eer naar mijn mening, maar desalniettemin leuk! Bedankt ome FR-Aad! :lagge:

Mvg Reinder
Die eer gaat naar John :D

Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Geplaatst: do 12 feb 2015, 21:40
door ds23man
Hee, verrek ik sta er ook weer tussen..... :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Geplaatst: do 12 feb 2015, 21:52
door Zweitse
Ik ook zag ik :mrgreen:

Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Geplaatst: vr 13 feb 2015, 0:22
door meiborg
Tja, we zien het zelf misschien neit altijd, maar blijkbaar zijn we toch de crême de la crême hier op 't forum ;) :hide:

Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Geplaatst: vr 13 feb 2015, 0:46
door SSassen
Ik sta d'r niet tussen, ... oh wacht, laat maar ... :sure:

Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Geplaatst: vr 13 feb 2015, 9:26
door rikpost
Hey ik lig op kop :mrgreen: ....nog wel!

Geweldig dit tja een luisterdag gaat het voor mij niet worden .
Het is allemaal een beetje te lomp en te delicaat om mee te zeulen.
maar een ieder is welkom voor een luister bezoekje hoor ,inmiddels met gepaste trots overigens :bakkie:

In ieder geval bedankt voor diegene die op mij hebben gestemd ,ik had dit niet verwacht :goeie:

Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Geplaatst: vr 13 feb 2015, 9:48
door jeroen_d
Het is dan wel geen OB, maar hij klinkt prima en is fantastisch gebouwd! Vanuit technisch oogpunt gezien was ik bijzonder onder de indruk van hoe goed de middentoonbehuizing geslaagd was, die AT midwoofer meet vrijwel ideaal in deze behuizing.

Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Geplaatst: vr 13 feb 2015, 10:36
door Motorfret
ook ik voel me gevleid door de nominatie... Dank! :goeie:

Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Geplaatst: vr 13 feb 2015, 10:40
door Barry2001
In elk geval een eervolle vermelding voor meiborg. Misschien niet de meest geavanceerde, maar kan me niet herinneren (misschien LBVS of Needle) dat een ontwerp zoveel is nagebouwd, en elke impuls voor onze hobby is mooi toch?

Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Geplaatst: vr 13 feb 2015, 17:32
door meiborg
Laten we wel wezen, het is maar een simpel dingetje met een goedkoop breedbandertje, nooit gedacht dat dit juist de formule tot succes zou zijn \:D/ haha. Qua techniek en afwerking is het natuurlijk niet zo bijzonder, mijn eigen stem is daarom ook naar rikpost gegaan: een hele bevalling maar uiteindelijk een zeer bijzondere luidspreker om te zien waar heel wat uurtjes en vakmanschap in zitten, met erg mooie drivers. Jammer dat er een kleine verhuiswagen nodig is voor een bezoekje aan een luisterdag.

Mvg Reinder

Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Geplaatst: za 14 feb 2015, 13:12
door rikpost
meiborg schreef:
Laten we wel wezen, het is maar een simpel dingetje met een goedkoop breedbandertje, nooit gedacht dat dit juist de formule tot succes zou zijn \:D/ haha. Qua techniek en afwerking is het natuurlijk niet zo bijzonder, mijn eigen stem is daarom ook naar rikpost gegaan: een hele bevalling maar uiteindelijk een zeer bijzondere luidspreker om te zien waar heel wat uurtjes en vakmanschap in zitten, met erg mooie drivers. Jammer dat er een kleine verhuiswagen nodig is voor een bezoekje aan een luisterdag.

Mvg Reinder
:goeie: :yeah:

Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Geplaatst: wo 18 feb 2015, 14:38
door ds23man
Shit, ik lig achter. Een even kijken of ik nog wat smeergeld in de schuur heb liggen! :mrgreen:

Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Geplaatst: do 19 feb 2015, 7:52
door CarloPJB
ds23man schreef:
Shit, ik lig achter. Een even kijken of ik nog wat smeergeld in de schuur heb liggen! :mrgreen:

Smeergeld :think: ..... NAM.... Bouwvallige schuur .... :think:




Doe je wel voorzichtig :wink:

Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Geplaatst: di 31 mar 2015, 18:39
door rikpost
Het was tot 28 maart toch :mrgreen:

Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Geplaatst: di 31 mar 2015, 18:48
door ds23man
Je wilt een veer in de bips? :mrgreen:

Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Geplaatst: di 31 mar 2015, 18:56
door rikpost
ds23man schreef:
Je wilt een veer in de bips? :mrgreen:
Dat is wel het maximum van wat ik daar hebben kan ja :-& :lol:

Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Geplaatst: di 31 mar 2015, 20:54
door ds23man
1sper.jpg
1sper.jpg (7.63 KiB) 2599 keer bekeken
:mrgreen:

Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Geplaatst: di 31 mar 2015, 23:17
door rikpost
ds23man schreef:
1sper.jpg
:mrgreen:
Ik had meer op ballonnen en slingers gerekend eigenlijk .
Stop die tube maar in je :lagge:

Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Geplaatst: wo 01 apr 2015, 0:14
door hannesie
poll.JPG
poll.JPG (10.42 KiB) 2558 keer bekeken
Gefeliciteerd Rik, je bent volgens mij al een maand de gelukkige bezitter van de Luidspreker van het Jaar. :beer: :yeah: :goedzo: :-({|= =D> :-" \:D/ :-k :rock: :-# :sure: :goeie: :rofl:

En dan zie ik net dat je vandaag jarig bent, dus dat is dubbel pret. :yeah: :yeah:

Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Geplaatst: wo 01 apr 2015, 7:18
door CoenvanDongen
=D>
Gefeliciteerd! Dik verdient!

Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Geplaatst: wo 01 apr 2015, 8:11
door rikpost
hannesie schreef:
poll.JPG
Gefeliciteerd Rik, je bent volgens mij al een maand de gelukkige bezitter van de Luidspreker van het Jaar. :beer: :yeah: :goedzo: :-({|= =D> :-" \:D/ :-k :rock: :-# :sure: :goeie: :rofl:

En dan zie ik net dat je vandaag jarig bent, dus dat is dubbel pret. :yeah: :yeah:
Verrek krijg nou wat !
En ik maar denken dat ik scherp was :lol:

Bedankt Hans en ,Koen natuurlijk ook :goedzo:

Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Geplaatst: wo 01 apr 2015, 8:51
door ds23man
Nog gefeliciteerd! :beer:

Re: Luidspreker van het jaar 2014 - stemmen maar!

Geplaatst: wo 01 apr 2015, 8:54
door knuisje
Van harte! :D :proost: