Pagina 1 van 1

Stel je even voor

Geplaatst: di 27 jan 2015, 13:21
door Slinky
Hallo allemaal,

Ik lees al een tijdje mee op dit forum en het wordt tijd om mijzelf voor te stellen.
Mijn naam is Gené en luister en kijk graag naar audio, ja het oog wil ook wat.

Eindelijk besloten zelf iets te gaan bouwen en het wordt de Torretta van Rumoh.
Pakket wordt binnenkort besteld en zal voortgang hiet bijhouden en zal ongetwijfeld nog jullie ervaring en kennis nodig hebben. :)

Groeten,
Gené

Re: Stel je even voor

Geplaatst: di 27 jan 2015, 15:07
door Henkjan
Hallo Gené, welkom hier!