Stel je even voor

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Slinky
Berichten: 16
Lid geworden op: di 27 jan 2015, 13:06

Stel je even voor

Bericht door Slinky »

Hallo allemaal,

Ik lees al een tijdje mee op dit forum en het wordt tijd om mijzelf voor te stellen.
Mijn naam is Gené en luister en kijk graag naar audio, ja het oog wil ook wat.

Eindelijk besloten zelf iets te gaan bouwen en het wordt de Torretta van Rumoh.
Pakket wordt binnenkort besteld en zal voortgang hiet bijhouden en zal ongetwijfeld nog jullie ervaring en kennis nodig hebben. :)

Groeten,
Gené
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Stel je even voor

Bericht door Henkjan »

Hallo Gené, welkom hier!
Plaats reactie