Ik lees al een tijdje mee op dit forum en het wordt tijd om mijzelf voor te stellen.
Mijn naam is Gené en luister en kijk graag naar audio, ja het oog wil ook wat.
Eindelijk besloten zelf iets te gaan bouwen en het wordt de Torretta van Rumoh.
Pakket wordt binnenkort besteld en zal voortgang hiet bijhouden en zal ongetwijfeld nog jullie ervaring en kennis nodig hebben.
Groeten,
Gené
