In mijn set staat deze cd speler. Jaar of acht geleden gekocht en nog altijd een hel fijne cd speler. Het ding heeft de mogelijkheid om te upsamplen naar 24/96. In het begin wel eens geprobeer, maar icm mijn versterker en speakers, klonk niet upsamplen mooier.
Nu wilde ik net voor de grap weer eens de upsampler aanzetten, maar het enige wat ik dan nog hoor is een hoop gekraak

In de normale stand werkt ie overigens prima.
Nu hoop ik dat wanneer iemand dit leest roept: "Oh, dat is vrijwel zeker een opamp", of soortgelijk...
