Pagina 1 van 1
igel en htpc
Geplaatst: za 10 jan 2015, 23:06
door palermaaudio
Ik hb hier een igel thin cliënt. Hoe krijg ik hier nu linux en xbmc op?
Re: igel en htpc
Geplaatst: za 10 jan 2015, 23:18
door hannesie
Hard nadenken en weten wat je voor een hardware je hebt, en dan niet HP 1234 maar welke chip/processor en HD of kan het met USB.
Met de TV kennen we wie van de drie, maar het kunnen er ook meer zijn.
https://www.igel.com/nl/producten/onder ... ients.html