Pagina 1 van 1

igel en htpc

Geplaatst: za 10 jan 2015, 23:06
door palermaaudio
Ik hb hier een igel thin cliënt. Hoe krijg ik hier nu linux en xbmc op?

Re: igel en htpc

Geplaatst: za 10 jan 2015, 23:18
door hannesie
Hard nadenken en weten wat je voor een hardware je hebt, en dan niet HP 1234 maar welke chip/processor en HD of kan het met USB.

Met de TV kennen we wie van de drie, maar het kunnen er ook meer zijn. :lol:
https://www.igel.com/nl/producten/onder ... ients.html