igel en htpc
Moderator: Beheerdersteam
-
palermaaudio
- Berichten: 169
- Lid geworden op: za 12 nov 2011, 21:54
- Locatie: Oberlangen
- Contacteer:
Re: igel en htpc
Hard nadenken en weten wat je voor een hardware je hebt, en dan niet HP 1234 maar welke chip/processor en HD of kan het met USB.
Met de TV kennen we wie van de drie, maar het kunnen er ook meer zijn.
https://www.igel.com/nl/producten/onder ... ients.html
Met de TV kennen we wie van de drie, maar het kunnen er ook meer zijn.
https://www.igel.com/nl/producten/onder ... ients.html
